به گزارش خبرنگار مهر، حسین خوش اقبال شنبه شب در هشتمین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا استان کردستان، اظهار داشت: تا کنون سمن ها چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، اصناف یک میلیارد و ۱۵ میلیون تومان و احزاب و گروه های مختلف نیز ۲۳۰ میلیون تومان به دانشگاه علوم پزشکی استان کمک کرده اند.

وی در تشریح عملکرد این ستاد به برگزاری جلسات با متنفذین، احزاب سیاسی، سمن ها و ماموستایان در شهرستان های استان اشاره کرد و افزود: در مرحله اول با توجه به مشکل قشر آسیب پذیر ۲۰ هزار بسته حمایتی و بهداشتی بین افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی توزیع شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان ادامه داد: همچنین به صورت مستمر و پویا توسط صدا و سیما و رسانه های استان اطلاع رسانی های لازم انجام شده و همچنین بر فضای مجازی نیز نظارت و رصد صورت گرفته است.

خوش اقبال در ادامه به همکاری سپاه و علوم پزشکی کردستان در ایجاد نقاهتگاه اشاره کرد و یادآور شد: از طریق سازمان صمت و علوم پزشکی نیز تا کنون ۱۱۳ هزار لیتر مواد ضدعفونی تهیه و در استان توزیع شده است.

وی تعطیلی بازار، مساجد، مجالس و سایر مراکز تجمع را از دیگر اقدامات صورت گرفته در استان عنوان کرد و بیان کرد: خوشبختانه مشکلی در تامین ارزاق و کالای اساسی مردم نیز تا امروز نداشته ایم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.