بە گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، شهرام ملکی در جلسه کمیته اجتماعی، امنیتی ستاد مقابله با گرونا استان کردستان، اظهار داشت: برخی از بیماران ترخیص شدە از بیمارستان‌ها امکان گذراندن دورە نقاهت در منزل را ندارند، لذا برای حفظ‌سلامت دیگر اعضای خانواده لازم است این افراد به نقاهتگاهها برای تکمیل دوره درمان منتقل شوند.

وی در ادامه به ابلاغ معاون هماهنگی عمرانی وزیر کشور اشاره کرد و افزود: طبق این ابلاغ و تا پایان طرح فاصله گذاری اجتماعی برای مبارزه با بیماری کرونا اماکن تفریحی و تفرجگاه‌ها بسته خواهند ماند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان همچنین بر ضرورت حمایت از اقشار و کسب و کارهای آسیب دیده از بیماری کرونا تاکید کرد و ادامه داد: افرادی وجود دارند که تحت پوشش نهادهای حمایتی نیستند و از این بیماری آسیب دیده‌اند، لذا لازم است ساز و کاری برای حمایت از آنان تدارک دیده شود.

ملکی یادآور شد: امسال ۲۰ درصد از کل بودجه کشور که رقمی معادل ۱۰۰ هزار میلیارد تومان است به مبارزه با بیماری کرونا اختصاص داده شده و استان کردستان باید از این امکان در جهت تکمیل نیازمندی های پزشکی و بیمارستانی خود بهره ببرد.

وی در پایان به فرار برخی از زندانیان در شهر سقز اشاره کرد و بیان کرد: طبق مصوبه شورای عالی معماری و شهرسازی زندان ها باید در خارج از حوزه شهری بنا شوند و رویداد زندان سقز ضرورت اجرایی شدن این مصوبه را چند برابر می کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.