سالار محمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در زمستان سال گذشته با رایزنی با مسوولان استانی و کمک و مساعد ویژه آنها موفق شدیم هشت ماه از حقوق معوقه کارگران و پرسنل زحمت کش شهرداری و مقداری بدهی دیگر شهرداری جمعا ۱۴ میلیارد ریال را پرداخت کنیم.

وی افزود: پرداخت حقوق معوقه از محل اعتبارات کشوری، استانی، ویژه مساعدت معاونت هماهنگی امور عمرانی، ارزش افزوده استانی و کشوری ماده ۳۸ و تبصره واو ماده ۳۹ و مبلغ قابل توجهی هم از تشویق به پرداختهای عوارضات ساختمانی و سایر ورودی ها توسط شهروندان و مبالغی هم از طریق مدیریت درست جایگاه CNG و مبلغی نیز از کارکرد ماشین آلات شهرداری انجام شد.

شهردار سروآباد یادآور شد: تلاش می‌شود با برنامه‌ریزی صحیح و جامع توسط تیم مدیریتی و مجموعه شهرداری و همراهی و همسویی دلسوزانه شورای شهر در کنار وظایفی همچون اجرای طرح‌های عمرانی، ایجاد فضای سبز و همچنین مبلمان شهری که بر عهده مجموعه شهرداری گذاشته شده است، تا پایان سال جاری این معوقات نیز به شیوه هایی پرداخت شود تا موجب برقراری توازن و ثبات در میان کارکرد پرسنل و پرداختی‌های دستمزد و معوقه به ‌وجود آید.

وی با بیان اینکه در شهرداری سروآباد نسبت به چارت سازمانی نیروی مازاد وجود دارد، اظهار داشت: مدیریت جدید هیچ نیرویی را به بدنه شهرداری تزریق نکرده‌است و حتی با رشد جمعیتی منفی در بدنه شهرداری مواجه بوده‌ایم که در این راستا سه نفر از پرسنل شهرداری دواطلبانه و با رضایت شخصی تمام حقوق و مزایای خود را دریافت و تسویه ‌حساب کرده‌اند.

وی یادآور شد:‌شهرداری سروآباد در حال حاضر ۵۰ نفر پرسنل و کارگر و تعدادی نیروهای فصلی که هر ساله هشت ماه با شهرداری قرارداد داشتند که در مدیریت جدید قصد داریم با ساماندهی نیروهای داخلی، حتی المقدور نیروی فصلی جذب نکنیم و از ظرفیت نیروهای موجود استفاده کنیم.

شهرستان سروآباد با ۲ بخش مرکزی و هورامان و جمعیتی افزون بر ۵۲ هزار نفر در فاصله ۹۰ کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و ۲۴ کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.

شهر سروآباد مرکز این شهرستان دارای پنج عضو اصلی و ۲ عضو علی البدل در شورای اسلامی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.