به گزارش خبرنگار مهر، وضعیت بارش باران در چند روز گذشته در استان کردستان مناسب نبوده و بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی این استان میزان بارش ها نسبت به مشابه به مدت مشابه سال قبل کاهش پیدا کرده است.

هواشناسی کردستان اعلام کرد: از بعد از ظهر امروز جمعه موج جدید بارشی وارد این استان می شود و بارش های مناسبی را به دنبال خواهد داشت.

هر که طی چند روز گذشته در استان کردستان بارش های پراکنده به ویژه بارش برف در ارتفاعات این استان گزارش شده است ولی گفته می‌شود که بارش های خوبی طی روزهای آینده در استان کردستان صورت خواهد گرفت.

مدیرکل هواشناسی استان کردستان در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: از بعد از ظهر امروز جمعه موج جدید بارشی وارد استان کردستان شده و تا روز دوشنبه هفته آینده آسمان این استان را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

رحیم صدیقی افزود: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته این موج باعث بارش مناسب باران و البته برف در مناطق مرتفع استان کردستان خواهد شد.

وی گفت: پیش بینی ما این است که طی چند روز آینده سراسر این استان به ویژه مناطق غربی و جنوبی استان کردستان شاهد بارش بیشتری خواهند بود.

مدیرکل هواشناسی استان کردستان افزود: همچنین با توجه به اینکه احتمال وجود رگبار و رعد و برق در طی روزهای آینده وجود دارد پیش‌بینی می‌کنیم که آب گرفتگی معابر در قسمتی از مناطق استان روی خواهد داد.

وی از کاهش دمای هوای استان کردستان طی روزهای آینده خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌کنیم که تا ۵ درجه میانگین دمای هوای استان کردستان کاهش پیدا کند.

صدیقی افزود: بنابراین پیشنهاد می‌شود که اقشار مختلف مردم به ویژه کشاورزان پیش‌بینی‌های لازم را در این راستا انجام دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.