به گزارش خبرنگار مهر، فرزین رضاعی بعد از ظهر امروز پنج شنبه آخرین آمار شمار مبتلایان به ویروس کرونا و همچنین شمار مرگ و میر افراد مبتلا به این ویروس در استان کردستان را اعلام کرد.

وی افزود: از مجموع ۷۶۴ نمونه صورت گرفته در استان کردستان تا ظهر امروز پنجشنبه ۳۱۸ مورد مبتلا به ویروس کرونا در استان کردستان شناسایی شده و نتیجه آزمایش ۴۰۱ نفر نیز منفی بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان ادامه داد: شهرستان سقز با ۱۱۴ مورد بیمار مبتلا به ویروس کرونا همچنان بیشترین آمار شمار مبتلایان به این ویروس در استان کردستان را به خود اختصاص داده است.

رضاعی به وضعیت سایر شهرستان‌های استان کردستان اشاره کرد و یادآور شد: تاکنون در شهرستان بانه ۶۴ نفر، سنندج ۶۴ نفر، بیجار ۱۶ نفر، قروه ۲۴ نفر، کامیاران ۱۱ نفر, دیواندره ۱۰ نفر و شهرستان دهگلان سه نفر و سروآباد نیز دو نفر بیمار مبتلا به ویروس کرونا را به خود اختصاص داده‌اند.

وی به وضعیت مرگ و میر بیماران مبتلا به ویروس کرونا در استان کردستان اشاره کرد و بیان کرد: متأسفانه از زمان ورود این ویروس در استان کردستان تاکنون ۴۰ نفر در استان کردستان جان خود را از دست داده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به وضعیت شهرستانی شماره مرگ و میرهای ناشی از ابتلاء به ویروس کرونا، گفت: سقز ۱۷، سنندج ۳، قروه ۶، بانه ۸، مریوان ۲، بیجار ۲ و کامیاران ۲ نفر مرگ و میر گزارش شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.