عباس مرادی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اعضای شورای اسلامی شهر هورامان تخت در جلسه رسمی این شورا در پنجم بهمن امسال با اکثریت آرا (چهار رای موافق) آرمان شهبازی را به عنوان شهردار انتخاب کردند.

وی افزود: مصوبه انتخاب شهردار جدید هورامان همان روز به فرمانداری سروآباد ارسال و برای تایید نهایی به استانداری کردستان فرستاده شد و در تاریخ ۲۶ اسفند حکم شهرداری آرمان شهبازی صادر و توسط معاون عمرانی استانداری کردستان به وی ابلاغ گردید.

رییس شورای اسلامی شهر هورامان تخت یادآور شد: مراسم معارفه شهردار جدید هورامان امروز در اتاق فرماندار سروآباد با حضور اعضای شورا برگزار شد.

وی تاکید کرد: هورامان تخت منطقه ای گردشگرپذیر، تاریخی و بکر در سطح ملی و جهانی است و با توجه به اینکه پرونده ثبت جهانی آن در دست اقدام است امیدواریم شهردار جدید هرچه سریعتر نسبت به اجرای برنامه های ارائه شده خود اقدام کرده و روند ثبت جهانی این منطقه تسریع یابد.

شهرداری هورامان تخت بعد از استعفای فرزاد اخترکاون شهردار قبلی در تیر ماه ۹۶ تاکنون چند دوره به صورت سرپرستی اداره شده است و یکی از مطالبات و درخواست های شهروندان معرفی و انتخاب نهایی شهردار بود، هر چند که در این مدت چند نفر به عنوان شهردار معرفی شدند اما در مرحله نهایی مورد تایید قرار نگرفتند.

نبود درآمد پایدار شهری، پروژه های نیمه تمام، کمبود اعتبارات عمرانی، بدهی های معوقه و پایین بودن عوارض شهری از مهمترین مشکلات شهرداری هورامان است، این شهرداری دارای ۱۴ نفر پرسنل و نیروی خدمات شهری است.

شهرداری هورامان با سه هزار و ۲۰۰ نفر جمعیت دارای پنج عضو اصلی شورا و ۲ نفر علی البدل است.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.