امین مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با همکاری شبکه استانی صدا و سیمای مرکز کردستان شماری از فیلم‌های کوتاه تولیدی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان از شبکه استانی پخش می شود.

وی ادامه داد: با توجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا و تاکید بر ماندن بیشترین مردم در خانه، میزان استفاده اعضای خانواده از برنامه های مختلف رسانه ملی با افزایش قابل ملاحظه‌ای مواجه شده است.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان گفت: در راستای پخش برنامه های متنوع و جذاب برای مخاطب با همکاری شبکه استانی، از روز گذشته پخش شماری از فیلم های کوتاه تولیدی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان از شبکه استانی مرکز کردستان آغاز شده است.

مرادی گفت:  در راستای اجرایی کردن این همکاری در نخستین گام فیلم کوتاه لانک به نویسندگی و کارگردانی زانیار لطفی و با تهیه کنندگی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان از شبکه استانی پخش شد.

وی افزود: بعد از پخش فیلم کوتاه لانک این بار فیلم کوتاه می خورد بر بام خانه به نویسندگی و کارگردانی تیمور قادری و با تهیه کنندگی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان از شبکه استانی سیمای مرکز کردستان پخش شد.

وی با اشاره به اینکه قرار است در شبهای آینده نیز شماری دیگر از فیلم‌های کوتاه تولیدی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان پخش شود، افزود: خوشبختانه در راستای مشارکت و همکاری خوب هنرمندان فیلم ساز آثار مختلفی در طول سال از سوی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان حمایت و تولید می شود.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان بیان کرد: طی چند سال اخیر هر سال بالغ بر ۳۰ فیلم کوتاه با حمایت و کمک حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان با موضوعات متنوع تهیه و تولید شده است.

وی کردستان را یکی از قطب‌های اصلی تولید فیلم کوتاه در کشور عنوان کرد و یادآور شد: خوشبختانه هم اکنون هنرمندان متعدد جوانی در عرصه فیلم کوتاه فعالیت می‌کنند و در نتیجه فعالیت ها و تولیدات این عزیزان کردستان در جشنواره های معتبر داخلی و خارجی عنوان های مختلفی را کسب کرده است.

 مرادی افزود: تنها در سال جاری و با مشارکت بسیار خوب هنرمندان فیلمساز حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان موفق شد ۱۳ فیلم کوتاه صد ثانیه با محوریت و موضوع آسیبهای اجتماعی تهیه و تولید کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.