عرفان فتحی روز سه‌شنبه اظهار داشت: ایمنی در عبور و مرور وسایل نقلیه و انجام عملیات خط کشی معابر و خیابان‌های اصلی یکی از راه‌های جلوگیری از تصادفات است.

وی اضافه کرد: با توجه به تکمیل پروژه اتصال بلوار کردستان - بلوار ساحلی و تقاطع توحید عملیات خط کشی طولی این تقاطع در راستای افزایش ضریب ایمنی، نظم دهی به ترافیک شهری، سهولت در تردد وسایل نقلیه و منظم نمودن حرکت وسایل نقلیه در دستور کار قرار گرفت.

فتحی از اجرای عملیات خط کشی طولی ۱۷ هزار متر طول پروژه اتصال بلوار کردستان به بلوار ساحلی و تقاطع توحید خبر داد و گفت: طول این بلوار ۲۳۰۰ متر است که عملیات خط کشی آن در دو لاین رفت و برگشت و همچنین خط کشی تقاطع غیرهمسطح توحید انجام شده است.

مدیر شهرداری منطقه دو سنندج یادآور شد: نهال کاری مسیر بلوار کردستان به بلوار ساحلی انجام شده و بزودی هم عملیات رنگ آمیزی جداول این مسیر انجام می‌شود.

 سه عدد پنل دروازه ای در مسیر بلوارکردستان – بلوار ساحلی سنندج نصب شد

مدیر حمل ونقل و ترافیک شهرداری سنندج هم اظهار داشت: یکی از پروژه های تاثیرگذار در کاهش و روانسازی ترافیک که امسال عملیات تکمیل آن اتمام یافت پروژه اتصال بلوار کردستان به بلوار ساحلی است.

سعیدی افزود: اتصال این دو بلوار و همچنین احداث تقاطع غیرهمسطح توحید در دسترسی شهرک های همجوار و تسهیل در عبور و مرور شهروندان تاثیر بسزایی دارد و با توجه به اتمام عملیات عمرانی پروژه اتصال بلوارکردستان به بلوار ساحلی نصب علائم ترافیکی در این بلوار در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: علائم ترافیکی در مسیر بلوارها و تقاطع ها موجب افزایش ضریب ایمنی و حفظ سلامت شهروندان خواهد شد و عملیات نصب تابلوهای علائم در مسیر دو بلوار تازه (کردستان و ساحلی) احداث شده نیز انجام می‌شود.

مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری سنندج از نصب سه عدد پنل دروازه ای (علائم ترافیکی) در مسیر بلوار کردستان به بلوار ساحلی خبر داد و گفت: این پنل ها با هدف راهنمایی رانندگان و مسافران نصب شده است.

سعیدی با بیان اینکه دکل های گاباری یا دروازه ای از دو پایه که در دو طرف مسیر قرار می گیرند و از یک بازوی پیوسته تشکیل می شود که تابلو یا دوربین روی آن بسته می شود،  گفت: تابلوهایی که برای آدرس دهی استفاده می شوند معمولا ۳۰۰ تا ۵۰۰ متر قبل از تقاطع ها نصب و به رانندگان برای تعیین مسیر کمک می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.