به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عابدین رستمی شامگاه یکشنبه در مراسم اهدای جهیزیه به تعدادی از زوج های جوان در شهرستان قروه اظهار داشت: یکی از مهمترین وظایف حکومت باز کردن مسیرها برای شکل گیری تعالی و رشد در جامعه است و یکی از این مسیرها در همین زمینه به ازدواج آسان باز می گردد.

به گفته وی مهیا شدن مسیر ازدواج آسان از انحرافات فکری جلوگیری می کند و این یکی از اهداف مهمی است که باید پیگیری شود.

رستمی با بیان اینکه بستر شکل گیری رشد و تعالی هر جامعه ای از خانواده است گفت که اگر اصول این مهم لحاظ گردد می توان از آسیب ها جلوگیری کرد.

وی با تأکید بر شکل گیری نهضت ملی برای ازدواج آسان، افزود: باتوجه به مشکلات پیش رو در کشور دولت توان چندانی برای این نهضت ندارد لذا نیاز است با حضور نهادهای مردمی قدم هایی برداشته و انگیزه ایجاد و مسیر لازم مهیا شود.

رستمی در ادامه باز کردن مسیر ازدواج آسان را نوعی سرمایه گذاری دانست و تصریح کرد: آمارها در حوزه ازدواج خوب نیست و سن ازدواج بالا رفته و بخشی این معضل باز می گردد به مسایل مالی که باید خیرین در این راستا پیش قدم شوند.

وی با تأکید بر اولویت قرار دادن آسان سازی ازدواج، بیان کرد: حجم فقرا در شهرستان قروه بالاست و یکی از بهترین کارهای خیر این است که مشکلات تشکیل خانواده رفع شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.