خداداد مولودی روز جمعه اظهار داشت: بازدید و بازرسی واحدها و تاسیسات گردشگری  شهرستان سنندج و واحدهای بین راهی محورهای سنندج به دهگلان و سنندج به دیواندره توسط تیم بازرسی ستاد اجرائی خدمات سفر شهرستان سنندج انجام شد.  

وی افزود: در راستای اجرای مصوبات جلسه ستاد اجرائی خدمات سفر شهرستان سنندج و به منظور نظارت بر وضعیت بهداشتی، کنترل پروانه بهره برداری و همچنین جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در تاسیسات گردشگری، نظارت بر واحدهای پذیرایی بین راهی این شهرستان تشدید شده است.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سنندج اضافه کرد: در این بازدیدها مسائلی همچون بررسی مسائل بهداشتی، نظافت وضوخانه‌ها و نمازخانه‌ها، ضدعفونی واحدها و هرآنچه با سلامت مسافران مرتبط باشد، مورد توجه قرار گرفت و تاسیسات گردشگری که تاکنون نسبت به استانداردسازی و تمدید پروانه بهره‌برداری در مهلت تعیین ‌شده اقدام نکرده بودند، به‌زودی از فعالیت آنها جلوگیری می‌شود.

مولودی یادآور شد: در این بازدید از یکی از واحدهای بین راهی مقداری گوشت فاسد و تاریخ گذشته کشف و ضبط شد و در این خصوص مراتب برای پیگیری موضوع، صورتجلسه شده و به چهار واحد دیگر از واحدهای بین راهی بدلیل عدم رعایت مقررات و ضوابط بهداشتی محیط کار تذکرات و اخطار لازم داده شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.