سردار علیرضا مرزبانی روز یکشنبه در جریان بازدید از خبرگزاری ایرنا مرکز سنندج اظهار داشت: با توجه به پویایی و توانایی‌های این خبرگزاری به عنوان یک رسانه معتبر و دارای جایگاه،  آمادگی کامل برای شنیدن صدای مردم از طریق این رسانه را داریم و مطمئن هستیم ایرنا هم به نحو احسن فعالیت‌ها و تلاش‌های مرزبانی را برای جامعه بازگو می‌کند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ عامل ارتباطی بین مردم و حاکمیت است و صدای هر دو را به گوش هم می‌رساند تا خواسته‌ها و نظرات یکدیگر را بدانند، اضافه کرد: ما همکاری و تعامل با رسانه ها را در دستور کار خود قرار داده تا در جنگ روانی کنونی و با توجه به فناوری‌های ارتباطی موجود، با هجمه ها مقابله کنیم.

سردار مرزبانی با بیان اینکه همه زحمات و امکانات این نیرو در خدمت مردم و تامین و برقراری امنیت مرز و مرزنشینان است، یادآور شد: از رسانه انتظار می‌رود تلاش‌ها، زحمات و عملکرد مرزبانان را به مردم انتقال دهند تا همگان بدانند در سخت ترین شرایط در انجام وظیفه که همان دفاع از مرزهاست، کوتاهی نمی‌کنیم.

فرمانده مرزبانی استان کردستان با اشاره به اینکه بسیاری از زحمات مرزداران را خود نمی‌توانیم بازتاب دهیم و نیاز به کمک رسانه‌ها داریم، تاکید کرد: زبان گویای همرزمان ما در مرزها رسانه‌ها هستند و تنها رسانه است که می‌تواند سختی و مشقت کار آنها را برای آگاهی بخشی جامعه به تصویر بکشد.

وی گفت: تمام تلاش ما در برقراری امنیت در مرزها، مقابله با متجاوزین و مترددان غیر مجاز براساس وظیفه ذاتی است و در این شرایط قانون اجازه نداده ذره ای از عمل به شرح وظایف خود کوتاه بیاییم البته تعامل و همکاری خوبی بین مرزبانی و مرزنشینان برقرار است که همین باعث تثبیت امنیت می‌شود.

سردار مرزبانی افزود: توقع داریم رسانه ها از جمله ایرنا و دیگر خبرگزاری ها ما را در انجام وظایف ذاتی و قانونی مان حمایت کرده و در مقابله هجمه هایی که به ناحق علیه مرزبانی از سوی معاندین و مخالفان نظام وارد می‌شود از فرزندان ایران اسلامی در قالب مرزبان پشتیبانی کنند.

جانشین انتظامی استان کرمانشاه، ریس پلیس آگاهی استان کرمانشاه، فرمانده انتظامی شهرستان‌های ثلاث باباجانی و کرمانشاه و فرمانده یگان‌های مرزی خوزستان برخی از سوابق کاری و سمت‌های سردار علیرضا مرزبانی فرمانده جدید مرزبانی استان کردستان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.