به گزارش خبرنگار مهر، فرزین رضاعی ظهر امروز در بازدید از آزمایشگاه PCR ویروس شناسی مرکز جراحی قلب شهید بروجردی از نزدیک در جریان خدمات ارائه شده به بیماران قرار گرفت.

در جریان این بازدید که رئیس، فوکال پوینت کروناویروس و معاونین درمان و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستاننیز حضور داشتند، از آزمایشگاه PCR ویروس شناسی مرکز جراحی قلب شهید بروجردی بازدید و راه اندازی آزمایشگاه تشخیص کروناویروس استان را در این مرکز امکان سنجی و مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی ضمن تقدیر از زحمات تمامی کادر بهداشتی درمانی استان به جهت تلاش برای پیشگیری و مقابله با انتشار کروناویروس در کردستان، گفت: با توجه به پیش بینی های صورت گرفته در خصوص پیک انتشار ویروس در هفته آینده نیاز است که پیش بینی های لازم در این خصوص صورت گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستات گفت: همزمان با تایید قطعی سه نفر مثبت کرونا ویروس در استان کردستان، به مردم عزیز توصیه می کنم با رعایت اصول بهداشت فردی از قبیل شستشوی مرتب دست ها، دست ندادن به همدیگر، پرهیز از روبوسی کردن، حذف رفت و آمدهای غیرضروری و رعایت فاصله یک متری از افراد مبتلا و مشکوک، سلامتی خود را حفظ کنند.

با تصمیم ستاد مدیریت بحران استان کردستان تمامی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی تا پایان هفته آینده تعطیل شدند و همزمان با این مهم کلیه مدارس سطح استان نیز تا روز دوشنبه ۱۲ اسفند ماه تعطیل است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.