نادر منصوری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرح ضدعفونی، گندزدایی و پاکسازی  مدارس نواحی و مناطق ۱۶ گانه آموزش و پرورش استان کردستان از روز گذشته برای پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا عملیاتی شده است.

وی با بیان اینکه هدف ما ضدعفونی کردن تمام مدارس شهری و روستایی استان است، افزود: در حال حاضر و با بهره‌گیری از نیروهای آموزش دیده تعداد زیادی از مدارس سطح استان ضدعفونی شده و قرار است این کار تا پایان هفته جاری به پایان برسد.

رییس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش کردستان یادآور شد: نیروها مراحل گندزدایی و ضدعفونی کردن فضای آموزشی را با استفاده از وسایل و تجهیزات لازم، مواد شوینده ضدعفونی کننده، آب و وایتکس و غیره انجام می‌دهند.

وی اضافه کرد: همچنین یک اکیپ نظارتی نیز قرار است برای نظارت بر فرآیند ضد عفونی کردن فضای فیزکی مدارس استان فعال شده تا از انجام کیفی کاراطمینان حاصل شود زیرا اولویت اصلی ما سلامت دانش ‌آموزان است.

به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت دانش آموزان و دانشجویان و کادرهای آموزشی، دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و مدارس مقاطع مختلف تحصیلی و کتابخانه‌های عمومی این استان از روز یکشنبه تا پایان هفته جاری تعطیل اعلام شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.