بهمن مرادنیا روز دوشنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانده مرزبانی کردستان اظهار داشت: بخشی از امنیت استان کردستان مرهون مرزبانانی است که در مرز امنیت مرز و کشور را تامین می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه تلاش‌های این عزیزان به عنوان خدمتگذاران مردم جای تقدیر دارد افزود:‌ آنان با نثار جان خود امنیت را به مردم به ارمغان آوردند و مسلما این گذشت و ایثار در درگاه خداوند متعال دارای ارج و پاداش خواهد بود.

مرادنیا با بیان اینکه مردم در انتخابات دشمنان را ناامید کردند اضافه کرد: حضور  پرشور مردم در انتخابات یک بار دیگر این پیام را به جهانیان رساند که مردم ایران همچون گذشته از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی با نثار جان و مال خود صیانت می‌کنند.

وی یادآور شد: برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کمال آرامش و امنیت برگزار شد نتیجه حضور همیشگی و با صلابت نیروهای امنیتی، نظامی، انتظامی و به ویژه نیروهای مرزبانی است.

 امام جمعه شهر سنندج هم در این آیین گفت: مرزبانی شجاعت می‌خواهد و همه نیروهای نظامی و انتظامی در دفاع از شرافت و کرامت و امنیت جان خود را در کف دست می‌گذارند.

ماموستا فایق رستمی اضافه کرد: اگر تلاش این نیروها نمی‌بود در مقابل کید و مکر دشمنان با مشکلات زیادی مواجه می‌شدیم و کشور با خطرات عمده‌ای روبرو می‌شد.

وی با بیان اینکه آنچه موجب پایداری نظام بوده وحدت مردم است و آنها همیشه با حضور خود همه توطئه‌ها را خنثی کردند افزود: شایسته سالاری هر مسوولی زیر سایه خدمتگذاری به مردم است و انتظار می‌رود مجلس آینده خدمتگذار این مردم باشد.

وی با اشاره به مشکلات مرزنشینان اضافه کرد: پیشتر معابری برای کولبری مشخص شده بود که اکنون این معابر بسته است و این موجب شده عده‌ای از مسیرهای نامتعارف به قاچاق بپردازند و هر بار عده‌ای جان خود را از دست دهند.

در این آیین با حکم فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی سردار عزیزالله مرزبانی به‌عنوان فرمانده جدید مرزبانی استان کردستان منصوب شد و از زحمات سردار کیومرث شیخی که این مسوولیت را بر عهده داشت نیز تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.