لیلا آژیر روز پنجشنبه در آیین گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته زن و روز مادر اظهار داشت: زنان بزرگترین سرمایه انسانی در هر جامعه‌ای به شمار می‌روند و استفاده از توانمندی‌های این قشر به توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر کشور می‌انجامد.
وی با اشاره به اینکه در دولت‌های یازدهم و دوازدهم زمینه‌های بیشتری برای بهره‌مندی از توانایی‌های بانوان کشور فراهم شد، افزود: یکی از این زمینه‌ها تاکید بر اختصاص سهم ۳۰ درصدی بانوان از پست‌های مدیریتی در استان‌های مختلف بود که اجرا شد.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان با بیان اینکه زمینه‌ لازم برای بهره‌مندی از توانمندی بانوان در استان فراهم است و سقف شیشه‌ای شکسته شده است، یادآور شد: در حال حاضر از سهم ۳۰ درصدی بانوان از انتصابات در استان به ۲۰ درصد رسیده‌ایم و این شروع خوبی برای رسیدن به اهداف متعالی است.
آژیر با اشاره به اینکه هم‌اکنون تعدادی زیادی از بانوان در مناصب سیاسی بکارگیری شده‌اند که می‌توان به وجود ۶ مدیر کل زن، سه بخشدار و چند معاون فرماندار اشاره کرد، افزود: وجود این تعداد نیروی زن در مناصب مدیریتی در مقابل توانمندی بانوان استان ناچیز است اما یک شروع بود و قطعا با جدیت بیشتری در این مسیر پیش خواهیم رفت.
در ادامه این آیین چند برنامه فرهنگی و هنری اجرا و تعدادی از بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی استان کردستان با اهدای لوح تجلیل شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.