ناصر سلطانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این اکیپ با همکاری دستگاه قضایی در راستای صیانت از حریم، سیما و منظر شهری و رعایت حقوق شهروندی در شهرستان تشکیل شده است.

وی افزود: اکیپ امحای تبلیغات غیر مجاز شهرداری کامیاران که از اولین روز شروع تبلیغات کار خود را آغاز کرده تاکنون سه مکان متعلق به شهرداری را که به صورت غیر مجاز توسط طرفداران کاندیداها به مکان تبلیغات تبدیل شده بود پاکسازی کردند.

سلطانی با اشاره به اینکه در این گروه ۶ نفر فعالیت دارند اضافه کرد: با وجود اینکه در شهر کامیاران ۱۸ مکان برای تبلیغات کاندیداها از طرف شهرداری فضاسازی شده است اما طرفداران برخی از کاندیدها قانون را در این رابطه رعایت نمی‌کنند.

سرپرست شهرداری کامیاران افزود: از مسوولان ستادهای انتخاباتی درخواست داریم افراد و پرسنل خود در حوزه تبلیغات محیطی را در راستای صیانت از حریم و سیما و منظر شهری توجیه کنند.

صلاحیت داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سه مرحله توسط هیات اجرایی، نظارت استان و هیات مرکزی نظارت بررسی شد که ۲۸۱ داوطلب در این استان برای حضور در انتخابات ثبت نام کرده بودند از این تعداد ۱۱۶ نفر رد صلاحیت شدند و ۵۷ نفر نیز از ادامه مسیر انصراف دادند و در نهایت هم اکنون ۱۰۸ نفر در گردونه تبلیغات مانده‌اند.

حوزه انتخابیه سنندج شامل شهرستان‌های سنندج، کامیاران و دیواندره ۲ نماینده است که ۳۴ نفر برای این ۲ کرسی در این دوره باهم به رقابت می پردازند.

جمعه دوم اسفند ماه مردم استان کردستان همزمان با سراسر کشور با حضور در پای صندوق‌های رای نماینده خود برای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را انتخاب خواهند کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.