این نمایش که با حمایت حوزه هنری کردستان و با حضور جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج تولید شده است در اولین حضور جشنواره‌ای خود موفق به راهیابی به بخش نهایی چهاردهمین جشنواره تئاتر عروسکی دانشجویان که از ۲۶ تا ۳۰ بهمن در خانه هنرمندان برگزار می‌شود، شده است.

در این نمایش عروسکی موزیکال داستان بره‌ای شاخدار که در یک کنجکاوی و شیطیت کودکانه از جمع خانواده دور شده و در دام یک گرگ گرفتار می‌شود، با هدف آموزش به کودکان و نونهالان به تصویر درآمده است.

این نمایش تابستان سال ۹۸ در چندین نوبت برای مدارس و همچنین خانواده‌های سنندجی و تعدادی از شهرستان‌های استان کردستان اجرا شد که مورد استقبال گسترده‌ای نیز قرار گرفت.

نمایش بره شاخدار وگرگ به عنوان نماینده دانشگاه‌های استان کردستان از طرف دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج وبا حمایت حوزه هنری استان کردستان روزهای شنبه ۲۶ و یکشنبه ۲۷ بهمن از ساعات ۱۴ و ۱۶ در مجموع  چهار اجرا را در سالن استاد خسرو خورشیدی حانه هنرمندان در این دوره از جشنواره خواهد داشت.

در این دوره از جشنواره ۲۱ نمایش عروسکی از دانشگاه های مختلف کشور در مدت ۵ روز باهم رقابت کرده و در نهایت برگزیدگان در مراسم اختتامیه که سوم اسفند از ساعت ۱۷ الی ۱۹ در ایوان شمس خانه هنرمندان برگزار می‌شود، معرفی خواهند شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.