رحمدل بامری یکشنبه شب در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مدرسه ۶ کلاسه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات سازمان نوسازی مدارس با مشارکت خیرین مدرسه ساز، پارک بازی کودکان در روستای گزانی پایین از محل اعتبارات دهیاری‌ها با اعتبار ۱۱۴ میلیون تومان، کلنک زنی برقرسانی روستای بلوچی آدم با اعتبار بالغ بر ۲۰۷ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی و پروژه غسالخانه و سایبان از محل اعتبارات دهیاری با اعتبار ۷۴ میلیون تومان از جمله طرح‌های هشتمین روز از ایام الله دهه فجر در بخش پلان چابهار بود.

وی بیان کرد: دیدار با خانواده شهید کریم داد جدگال در روستای گارکندی و بررسی مسائل و مشکلات مردم با حضور مسوولان و ویژه برنامه کودک و نوجوان بچه‌های آفتاب از دیگر برنامه های امروز بود.

فرماندار چابهار گفت: برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی و هنری جشنواره موسیقی فجر برای سیل زدگان، کلنگ زنی احداث کتابخانه و خانه فرهنگ روستایی وشنام دری با همت خیرین و کلنگ زنی مدرسه در روستای وشنام درمحمد از دیگر برنامه‌های امروز بود.

وی ادامه داد: با هدف کاهش فشار کاری بر روی دانش آموزان کار در چابهار نخستین مرحلهی توزیع هزار و ۵۰۰ بسته کامل مواد غذایی بین خانوادههای نیازمند با همت آموزش و پرورش چابهار عملیاتی شد.

بامری گفت: تامین مالی این طرح به همت یکی از خادمان امام رضا( ع ) و  خیر عضو خیریه  محبان حضرت علی ( ع ) مشهد کلید زده شد.

وی افتتاحیه نمایشگاه نقاشی هنرمندان تجسمی سالن ارشاد، توزیع اقلام حمایتی بانک توسعه تعاون در میان مردم سیلزده دشتیاری و اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری، برگزاری مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای چابهار را از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هشتمین روز از ایام الله دهه فجر عنوان کرد.

به گزارش ایرنا راه‌اندازی و کلنگ‌زنی ۸۲ پروژه عمرانی، آموزشی، بهداشتی، منابع طبیعی، برق و کشاورزی ویژه دهه مبارک فجر با اعتبار بیش‌از ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار بر شادی مردم شهرستان چابهار افزوده است.

حضور مسوولان در مناطق مختلف برای افتتاح ۷۱ پروژه با اعتبار بیش‌از ۷۳ میلیارد تومان و کلنگ زنی ۱۱ پروژه با اعتبار بیش‌از سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و بررسی مسائل و مشکلات مردم مورد استقبال اهالی شهر و روستاهای چابهار قرار گرفته است.

غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با امامان جمعه و خانواده شهدا، برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی و هنری از دیگر برنامه‌های گرامیداشت دهه مبارک فجر در چابهار بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.