ماموستا سیدعبدالقادر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به درپیش بودن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همه ملت ایران باید در این انتخابات حضور حداکثری داشته و با انتخاب افراد اصلح به ترقی و پیشرفت جامعه کمک کنند.
وی شرکت در انتخابات را وظیفه همگانی دانست و افزود: شرکت در انتخابات بدین معنی است که مردم با رای دادن به اصلح سرنوشت کشور خود را تعیین و به دشمنان اجازه دخالت و نفوذ نمی دهند.
امام جمعه سروآباد خطاب به نامزدهای انتخاباتی اضافه کرد: کاندیداها از دادن وعده و وعید و قول های سرکاری و الکی به مردم خودداری کنند و با مردم صادق و راستگو باشند تا بعدا در بین مردم جایگاه و ارزش خود را از دست ندهند.
وی با تسلیت چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی یادآور شد: شهادت این سردار بزرگ اسلام برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد و ملت ایران رشادت ها و ایثارگری های این شهید والامقام را فراموش نخواهند کرد.
فرمانده سپاه سروآباد نیز قبل از شروع خطبه های نماز در سخنانی با تقدیر و تشکر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: ملت ایران با حضور پرشور خود در این راهپیمایی یکبار دیگر باعث یاس و ناامیدی دشمنان نظام و انقلاب شدند.
سرهنگ جعفر غفاریان افزود:‌ راهپیمایی ۲۲ بهمن نماد عزت، اقتدار و عظمت ملت ایران بود و به دشمنان این پیام را رساند که انقلاب مردمی است و همه ملت از آن حمایت و پشتیبانی می کنند.
وی با تسلیت شهادت چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی اظهار داشت: شهادت این سردار رشید و دلاور اسلام باعث تقویت جبهه مقاومت و ایستادگی شد و مقدمه ای برای پایان نحس حضور آمریکای جنایتکار در منطقه است.
وی تاکید کرد: سردار سلیمانی محبوب همه ملت ایران بود و آمریکای جنایتکار با شهادت این سردار بزرگ اسلام نفرت و انزجار ملت ایران را از خودش بیشتر کرد و چهره واقعی تروریستی بودن خود را به همه جهان نشان داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.