به گزارش خبرنگار مهر، حسین الماسی شامگاه چهارشنبه در نشست هیئت اجرایی ستاد انتخابات شهرستان قروه با بیان اینکه انتخابات مهمترین تجلی در هر نظامی است، اظهار داشت: انتخابات بهترین راه برای تغییر رویکردها در کشور و رضایت مردم و تجلی جمهوریت بوده و خواهد بود.

به گفته وی شهرستان قروه دارای ویژگی های خاصی در ایران است و مردمانی دارد که از ابتدای انقلاب تا کنون وفادارترین مردم به نظام بوده و هستند و این مهم را با مشارکت گسترده خود در انتخابات ثابت کرده اند.

الماسی به رد صلاحیت ها توسط شورای نگهبان اشاره داشت و افزود: از شورای نگهبان انتظار می رفت باتوجه به موقعیت سیاسی شهرستان قروه مقداری در تأیید صلاحیت ها عنایت بیشتری می داشت تا بر روند شور و شعف برگزاری انتخابات تأثیر بیشتری می گذاشت.

وی با بیان اینکه یکی از توانایی های انقلاب تربیت انسان های توانمند بود، پتانسیل های موجود در شهرستان را بی نظیر دانست و عنوان کرد که انسان های شایسته ای هستند که به عرصه نیامده اند اما در میان کاندیداهای فعلی افراد دارای شایستگی دیده می شوند.

الماسی با تأکید بر برگزاری انتخابات سالم با مشارکت بالا، گفت که در این مدت آموزش هایی لازم به افراد درگیر در انتخابات داده شده و نیاز است تمامی اقلام مدنظر یک روز قبل از انتخابات تحویل داده شوند.

وی همچنین خطاب به اعضای صندوق گفت که باید زودتر از همه رأی خود را بدهند و ضمن اینکه این اعضا نباید از خویشاوندان سببی و نسبی باشند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان قروه در ادامه از تعیین جایگاه برای ستاد تبلیغات کاندیداها با محدودیت های مرتبط در راستای رعایت حقوق شهروندی خبر داد و خواستار رعایت قانون توسط کاندیداها و طرفدارانشان شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1352859
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.