به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، صلاح الدین وکیلی اظهار داشت: با توجه به برودت هوا در این ایام هرشب بطور میانگین ۴۰ نفر افراد بی سرپناه در گرمخانه شهرداری اسکان داده می‌شوند. و امسال این شهرداری در راستای حمایت از افراد آسیب دیده اجتماعی اقدامات مناسبی را صورت داد.

وی افزود: با تعمیرات صورت گرفته در ساختمان متعلق به این شهرداری واقع در خیابان ۱۷ شهریور این ساختمان به سه مکان مجزا تبدیل و آن را در اختیار شلتر بانوان، شلتر آقایان و کمپ ترک اعتیاد بانوان قرار داد.

مدیر اجرای طرح جمع آوری و ساماندهی متکدیان شهرداری سنندج ادامه داد: در راستای اسکان افراد بی سرپناه هم ساختمانی واقع در چهار راه انقلاب جهت راه اندازی گرمخانه تعمیر و تجهیز و از اواخر دی ماه امسال اقدام به اسکان افراد بی سرپناه کرد.

وکیلی یادآور شد: با توجه به برودت هوا در این فصل از سال اکیپ جمع آوری افراد بی سرپناه در سطح شهر نسبت به جمع آوری و انتقال این افراد به گرمخانه اقدام می‌کند.

وی با بیان اینکه تمام اطلاعات افراد بی سرپناه پس از حضور در گرمخانه در سامانه آسیب دیدگان اجتماعی ثبت می‌شود، بیان کرد: هر چند در هفته جاری با توجه به کاهش شدید دمای هوا تمایل به حضور در گرمخانه افزایش یافته است، اما متاسفانه برخی از افراد بی سرپناه به دلیل جمع آوری ضایعات و بازیافت زباله در طول شب تمایلی به حضور در گرمخانه ندارند.

مدیر اجرای طرح جمع آوری و ساماندهی متکدیان شهرداری سنندج از همکاری نیروی انتظامی در انتقال افراد بی سرپناه و تامین امنیت این مرکز تقدیر کرد و از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهد افراد بی سرپناه در معابر سطح شهر با شماره تماس ۳۳۲۲۷۸۸۰ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.