اینجا کردستان است، سرزمین دلاورمردی‌ها، مجاهدت‌های خاموش،  عشق و وفاداری به میهن اسلامی. مردم این استان در طول چهار دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی بارها پایبندی خود به نظام و رهبری را ثابت کرده‌ و اجازه نداده‌اند دشمن به اهداف خود دست یابد.

آنان در حمایت از کشور و انقلاب، از هیچ کوششی فروگذار نکرده و هر گاه خطری نظام و وطن شان را تهدید کرده از جان و مال خود مایه گذاشته و به دفاع از میهن اسلامی پرداخته‌اند.

اکنون در آستانه ۲۲ بهمن چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هستیم، مردم کردستان بار دیگر آماده نمایشی بزرگ در راهپیمایی هستند تا به دشمنان این آب و خاک نشان دهند همچنان کشورشان را دوست دارند و اجازه دخالت و سوء استفاده بیگانگان را نمی‌دهند.

مردم استان کردستان حساسیت شرکت در راهپیمایی امسال را بهتر از هر زمانی درک کرده و اعلام داشتند ۲۲ بهمن را پرشورتر از سال‌های گذشته برپا می‌کنند تا دست طمع دشمنان از تعرض به این آب و خاک کوتاه‌تر شود.

آنان به خوبی می‌دانند که راهپیمایی امسال، انتخاباتی از جنس رای به نظام اسلامی است، مقوله‌ای که به آبروی انقلاب و کشور مربوط است و غفلت از آن به قیمت از دست دادن امنیت و استقلال کشور است.

این روزها شور و هیجان خاصی میان اقشار مختلف مردم برای حضوری از روی عشق و علاقه در راهپیمایی ۲۲ بهمن وجود دارد چرا که آنان برای پیروزی انقلاب خون دادند و امروز می‌خواهند از آرمان‌های شهدا و دلسوزان این ممکلت دفاع کنند.

برای آگاهی از میزان آمادگی مردم برای شرکت در ماراتن روز سه‌شنبه، سر صحبت را با چند تن از شهروندان سنندجی باز کردم و از تصمیم آنان برای شرکت در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب پرسیدم که پاسخ‌هایی دشمن مایوس‌کن دادند.

 فردا می‌آیم

کارش دستفروشی است و در خیابان فردوسی سنندج بساط پهن کرده، صحبت از گرانی‌ و مشکلات اقتصادی می‌کند اما می‌گوید: در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می‌کنم چون کشورم را دوست دارم.

او شرکت در این راهپیمایی را وظیفه‌ای ملی و خطیر می‌داند و از آمادگی خود برای حضور در این عرصه می‌گوید و از مردم برای حضوری پرشور در این مراسم مهم و ماندکار دعوت می‌کند.

این دستفروش سنندجی از عملکرد ضعیف برخی مسوولان و مشکلات اقتصادی موجود انتقاد کرد و گفت: با این وجود، بحث ۲۲ بهمن با همه چیز تفاوت دارد و شرکت در این راهپیمایی، تضمین کننده امنیت و آینده فرزندان کشور است.

در صف اول خواهم بود

یک شهروند دیگر سنندجی هم به حضور خود در صف اول راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اشاره کرد و مشارکت مردم در آن را نوعی حمایت از کشور و ملت در برابر فتنه‌های دشمنان دانست.

او که دانشجو است و با شور و شوق خاصی از ۲۲ بهمن صحبت می‌کند، اظهار داشت: در مقطع حساسی هستیم و باید برای خنثی کردن توطئه‌های دشمن در راهپیمایی حضوری پررنگ داشته باشیم.

این جوان سنندجی که نگران آینده شغلی خود است، تاکید کرد: اگر چه مردم از وضعیت اقتصادی کشور خیلی راضی نیستند و تحت قشار زیادی قرار دارند اما باید بخاطر دفاع از کشورمان در برابر استکبار جهانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنیم.

وی غفلت و عدم شرکت در راهپیمایی فردا را نوعی چراغ سبز به استکبار و مایه قوت دشمنان و شوق آنان در راستای فشار بیشتر به کشور و مردم دانست.

بخاطر دفاع از امنیت کشور شرکت می‌کنم

دیگر شهروند سنندجی بر شرکت خود در مراسم سالگرد چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب تاکید کرد و گفت: به طور قطع دشمنان چشم‌شان به این راهپیمایی است، بنابراین باید با حضور گرم خود آنان را ناامید می‌کنیم.

او از شرکت خود در انتخابات مجلس ابراز تردید کرد، اما ۲۲ بهمن را مقوله‌ای جداگانه دانست و حضور گسترده در این مراسم را مایه عظمت ایران اسلامی و یاس دشمنان از دست درازی به کشور عنوان کرد.

این مغازه‌دار سنندجی با بیان اینکه ما امنیت می‌خواهیم و بخاطر دفاع از آن در راهپیمایی حاضر می‌شویم،  اضافه کرد: عدم استقبال مردم از راهپیمایی ۲۲ بهمن دستاویزی بزرگ برای دشمنان به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی است پس باید مراقب بود و شرکتی گسترده داشت.

انتخابات نه،  ۲۲ بهمن آری

راننده تاکسی نیز می‌گوید: شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن ضامن امنیت و تایید اقتدار کشور و نظام حاکم است، پس وظیفه همه است در این عرصه مهم حضوری پررنگ داشته باشند.

او ادامه داد: آمریکا هیچگاه دوست ملت ایران نبوده و نیست، بنابراین باید هوشیار باشیم و با شرکت در راهپیمایی، از انقلاب اسلامی حمایت و مانع خوشحالی دشمنان شویم.

از او در خصوص شرکت در انتخابات مجلس در ۲ اسفند نیز سوال کردم که پاسخ داد: به دلیل عملکرد بد نمایندگان ادوار گذشته، در انتخابات شرکت نمی‌کنم اما موضوع ۲۲ بهمن بسیار متفاوت است و با اقتدار، آبروی و حیثیت کشور ارتباط مستقیم دارد پس حتما می‌آیم.

اقتدار کشور در گرو شرکت گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن است

شهروندی دیگر که معلم است در این رابطه گفت: اقتدار کشور در گرو شرکت گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن است، به همین خاطر حتی منتقدان دولت و دستگاه‌های مختلف نباید از حضور در این مراسم مهم غفلت کنند.

او که خود از عملکرد مسوولان در بخش اقتصادی و وجود بیکاری به شدت انتفاد داشت، اضافه کرد: وجود امنیت و حفظ استقلال کشور از هر مساله‌ای مهم‌تر است و باید با حضوری پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، دهان یاوه گویان و دشمنان را ببندیم، چرا که آنان بدنبال تضعیف کشور و آسیب‌پذیر کردن آن هستند.

از صحبت‌های این افراد و شور و شوقی که در میان مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن وجود دارد، می‌توان دریافت که گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کردستان، پرشور از گذشته برگزار خواهد شد و بار دیگر دشمنان آرزوی خود را که همان تضعیف و براندازی نظام اسلامی است، به گور خواهند برد.

مردم ولایمتدار کردستان این بار نیز با حضوری دشمن شکن در راهپیمایی ۲۲ بهمن، راه نفوذ دشمنان از جمله استکبار را خواهند بست اما مسوولان و دولتمردان نیز باید قدردان این مردم بوده و برای رفع مشکلات اقتصادی تمام تلاش خود را بکار گیرند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.