حسین خوش اقبال روز دوشنبه در نشست با هیات های چندگانه انتخابات و ستاد انتخابات شهرستان سقز با بیان اینکه، انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل و پشتوانه مردمی به پیروزی رسید، اظهار داشت: مردم به عنوان سرمایه و مولفه اصلی نظام جمهوری اسلامی محسوب می شوند. 

وی با بیان اینکه، توطئه‌های متعددی برای انقلاب اسلامی از سوی دشمنان به ویژه بعد از خروج آمریکا از برجام، طراحی و تدارک دیده شد، تصریح کرد: مردم این توطئه ها را با مقاومت، استقامت و هوشیاری خنثی کردند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی وابسته به یک جریان و گروه خاص نیست تاکید کرد: با وجود گلایه‌مندی مردم، آنان همچنان نظام را همراهی می کنند و به امام، رهبری و نظام عشق می‌ورزند.

خوش اقبال با عنوان اینکه ۴۱ سال را با افتخار و اقتدار پشت سرگذاشتیم، بیان کرد: مسوولان به برکت انقلاب اسلامی، امروز محل رجوع مردم هستند و بایستی روسای ادارات و دستگاه های اجرایی به جد به عمل به گفته ها و عده ها، صداقت و اخلاق در کار، برخورد مسئولانه، دوری کردن از تنگ نظری و بالابردن روحیه نقد پذیری و مردم داری توجه کنند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود، گفت: ترور ناجوانمردانه مردی از تبار نیکان الگوی صداقت و اخلاق، حاج قاسم سلیمانی که آبرویی برای مسلمانان در مقابل تکفیری هایی بود که به نام دین می خواستند به اسلام ضربه بزنند، اشاره کرد و افزود: حضور میلیونی مردم در تشییع جنازه شهید سردار، کشور را بیمه کرد.

دبیر ستاد انتخابات کردستان اضافه کرد: سردار سلیمانی در زمان حیات و شهادت محور اتحاد مردم بوده است به گونه ای که بر اساس نظرسنجی ها، مشارکت مردم در انتخابت ۲۱ درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی خطاب به برگزار کنندگان انتخاب گفت: عدم جانبداری، اجرای قانون، فراهم کردن فضای خوب برای مشارکت حداکثری بایستی به جد در دستور کار باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان که در آستانه ۲۲ بهمن ماه به شهرستان سقز سفر کرد، با بیان اینکه به امید خدا ۲۲ بهمن تماشایی و باشکوه خواهیم داشت، گفت: حضور گسترده در راهپیمایی و مشارکت حداکثری در انتخابات، دشمنان را مایوس می کند و دوستان شاد خواهند شد.

 مجریان انتخابات سقز، به بی طرفی، رعایت قانون و حفاظت از آرای مردم پایبند هستند

فرماندار ویژه سقز نیز در این نشست گفت: بی طرفی، رعایت قانون و حفاظت از آرای مردم سه اصل اساسی برای برگزاری انتخابات سالم است که مجموعه ستاد اجرایی برگزار انتخابات برآن پایبند و متعهد هستند.

کامیل کریمیان، گزارشی از روند فرایند برگزاری انتخابات شهرستان سقز را تشریح و اعلام کرد: بر اساس آخرین اعلام هیات نظارت ۱۱ کاندیدا تاکنون در صحنه انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه سقز وبانه حضور دارند.

وی اضافه کرد: با توجه به گستردگی و وسعت شهرستان ۲۲۰ شعبه اخذ رای و یک هزار و ۸۴۴ نفر عوامل اجرایی برای جمع آوری آرای مردم در نظر گرفته شده است.

کریمیان به اقدامات انجام شده برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه در شهرستان سقز اشاره و بیان کرد: برگزاری جلسه های ستاد انتخابات، هیات های چندگانه، جلسه های توجیهی با داوطلبان، نمایندگان فرماندار، تشکیل کارگروه فضای مجازی، شورای پیشگیری از وقوع جرم، نشست های متعدد بستر سازی انتخابات و برگزاری مانورهای متعدد انتخابات و کسب رتبه اول استانی در مانور انتخاباتی از جمله این موارد بوده است.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.