امیر جمشیدنژاد روز دوشنبه اظهار داشت: از این تعداد اتوبوس، ۳۰ دستگاه در خیابان‌های منتهی به میدان آزادی،  میدان انقلاب و ناصر خسرو مستقر بوده و راهپیمایان را در مسیرهای مختلف جابجا می‌کنند.

وی اضافه کرد: همچنین، ۱۳۵۷ دانش آموز در روز ۲۲ بهمن سرود جمهموری اسلامی را اجرا می‌کنند که ۳۰ دستگاه از این اتوبوس‌ها برای جابجایی این تعداد دانش آموزان اختصاص پیدا کرده است.

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج افزود: در پایان مراسم راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز اتوبوس‌ها در میادین و ایستگاه‌های اصلی و بلوار کردستان جهت انتقال شهروندان به نقاط و مسیرهای اولیه اقدام خواهند کرد.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج هم اعلام کرد: ۲ اکیپ سیار آتش نشانی نیز در میدان آزادی و خیابان امام خمینی(ره) در حین برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن مستقر خواهد شدتا در صورت نیاز خدمات امدادی و ایمین ارائه کنند.

مدیر نظارت بر خدمات شهری شهرداری سنندج نیز اظهار داشت: شب قبل از راهپیمایی مسیر میدان آزادی تا سه راه خیابان امام به صورت ویژه پاکسازی و تنظیف خواهد شد.

شکور صلواتی افزود: پس از پایان مراسم راهپیمایی هم پاکبان‌های خدوم و زحمتکش این شهرداری نسبت به تنظیف مسیر راهپیمایی اقدام می‌کنند.

بهمن ۱۳۵۷ رژیم طاغوت پس از ۵۷ سال ظلم و ستم متلاشی شد و انقلاب اسلامی مردمی ایران با رهبری امام راحل به پیروزی رسید.
هر سال در چنین روزی مردم ایران اسلامی برای قدردانی از شهدای انقلاب و برگزاری جشن پیروزی انقلاب در راهپیمایی سراسری شرکت می‌کنند.

براساس برنامه ریزی‌های انجام شده راهیپمایی یوم الله ۲۲بهمن امسال روز سه‌شنبه همزمان با سراسر کشور ساعت ۱۰صبح در استان کردستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.