دیدار هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال کشور بین تیم‌های راه‌یاب ملل مریوان و خاتم اردکان به میزبانی سالن ۱۲۰۰ نفری زاگرس مریوان برگزار شد ولی تیم میزبان که از حمایت هواداران پرشور خود بهره مند بود نتوانست از امتیاز میزبانی استفاده کند و در پایان با نتیجه سه بر یک مغلوب حریف نه چندان قدرتمند خود شد.

تیم راه‌یاب ملل مریوان در این بازی ست اول را با نتیجه ۲۵ بر ۲۳، ست دوم را با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ و ست چهارم را نیز با نتیجه ۲۸ بر ۲۶ به میهمان خود واگذار کرد و تنها ست سوم را با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ به نفع خود به پایان رسانید.

راه‌یاب ملل مریوان در چارچوب هفته چهاردهم نیز در همین سالن میزبان سایپای تهران بود که با نتیجه سه بر صفر مغلوب حریف قدرتمند خود شد.

تیم راه یاب ملل مریوان به عنوان تنها نماینده استان کردستان سال گذشته با اقتدار قهرمان مسابقات والیبال لیگ دسته یک باشگاه های کشور شد و به لیگ برتر والیبال راه یافت.

در لیگ برتر مسابقات والیبال باشگاهای کشور امسال تیم‌های پیکان و سایپا تهران، راهیاب ملل مریوان، شهرداری ارومیه، شهرداری گنبد، شهرداری ورامین، فولاد ایرانیان سیرجان، سپاهان اصفهان، کاله آمل، پیام مشهد، شهروند اراک و شهداب حضور دارند.

سی و سومین دوره مسابقات لیگ برتر والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.