هفته دوازدهم لیگ برتر مسابقات والیبال کشور از ساعت ۱۷ با دیدار تیم‌های راهیاب ملل مریوان و کاله مازندران در سالن ۱۲۰۰ نفری زاگرس مریوان دنبال شد،   تیم راهیاب ملل در این دیدار خانگی که از حمایت هواداران خود بهره مند بود، نتوانست از امتیاز میزبانی استفاده کند و با نتیجه سه بر صفر بازی را به حریف قدرتمند خود واگذار کرد.

ست اول این دیدار با نتیجه ۲۵ بر ۲۳، ست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ و ست سوم نیز با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به سود تیم میهمان خاتمه یافت تا راهیاب ملل بعد از ۲ پیروزی متوالی برابر تیم‌های شهروند اراک و فولاد سیرجان این بار در خانه برابر یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر والیبال کشورمان شکست را پذیرا شود.

تیم والیبال راه یاب ملل مریوان هفته آینده و در چارچوب هفته سیزدهم در مریوان میزبان تیم تیم شهرداری گنبد خواهد بود.

راهیاب ملل مریوان در جدول ۱۳ تیمی لیگ برتر والیبال کشور تا پیش از این بازی با سه برد، هفت باخت و ۱۰ امتیاز در جایگاه دهم قرار داشت.

تیم راه یاب ملل مریوان به عنوان تنها نماینده استان کردستان سال گذشته با اقتدار قهرمان مسابقات والیبال لیگ دسته یک باشگاه های کشور شد و به لیگ برتر والیبال راه یافت.

در لیگ برتر مسابقات والیبال باشگاهای کشور امسال تیم‌های پیکان و سایپا تهران، راهیاب ملل مریوان، شهرداری ارومیه، شهرداری گنبد، شهرداری ورامین، فولاد ایرانیان سیرجان، سپاهان اصفهان، کاله آمل، پیام مشهد، شهروند اراک و شهداب حضور دارند.

سی و سومین دوره مسابقات لیگ برتر والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.