صدری در جلسه بررسی چالش‌های پیشروی امت اسلامی در عصر حاضر که با حضور جمعی از علما در سالن جلسات مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار شد، اظهار داشت:‌ بعد از انقلاب اسلامی اقدامات زیادی از سوی استکبار علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام گرفته است.

وی گفت: این قصه تا سال ۸۳ ادامه داشت، وقتی دشمنان فهمیدند نظام جمهوری اسلامی ایران از طریق جنگ سخت از بین نمی‌رود دست به برنامه‌ریزی‌های دیگری زدند.

مدیرکل اداره کل اطلاعات استان کردستان  یادآور شد: دشمنان از اول انقلاب از معابر مختلف برای ضربه زدن به انقلاب ورود پیدا کردند و بر اساس یافته‌ها یک برنامه دنباله‌دار را برای براندازی نظام تدوین و اجرا کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ۴۰ جاسوس‌خانه در  همسایگی جمهوری اسلامی و در آن سوی مرزهای کشور علیه این نظام فعالیت می‌کنند، افزود: هجمه‌های اقتصادی، تصویب قطعنامه‌های متعدد با هدف افزایش فشار به مردم، حداکثر استفاده از امکانات حقوقی، سفارت مجازی، دسترسی به تحلیل‌های سیاسی و اجتماعی جمهوری اسلامی و  شکاف بین مردم و حاکمیت از اقدامات دشمنان علیه نظام بوده است.

صدری یادآور شد: از دیگر اقدامات دشمنان علیه نظام می‌توان به شکاف بین رهبری و مسوولین، ایجاد آشوب، ممانعت از دستیابی ایران به پیشرفت‌های علمی، حمایت‌ از گروه‌های تجزیه طلب و قوم گرا و استفاده از پوشش شرکت‌های مختلف، شناسایی متخصصین جمهوری اسلامی، دستگیری عناصر مرتبط با جمهوری اسلامی، گسترش سایت‌ها و چت‌روم‌های ایرانی، شناسایی و ربایش برخی از عناصر اطلاعاتی کشور از اقدامات دشمنان علیه نظام اشاره کرد.

وی دوقطبی‌سازی جامعه به ویژه در بحث انتخابات را از دیگر اهداف و توطئه‌های دشمنان دانست و گفت: راه‌اندازی کمپین کاهش امیدواری به زندگی، رواج ازدواج سفید، مقابله با قوانین فقه اسلامی، ممانعت از حضور زنان در اجتماع،  نابرابری جنسیتی  از دیگر توطئه‌های دشمنان علیه نظام است.

مدیرکل اداره اطلاعات کردستان افزود: نسخه اثر بخش برای از بین بردن جوامع اسلامی از دیگر برنامه‌های دشمنان اسلام است که در کشورهایی  مانند الجزایر  پیاده کردند.

وی با اشاره به اینکه جوامع و مناطقی که دارای روحیه خودپرستی، غرور و کبر هستند و جاهایی که عقده وجود دارد مورد هدف اصلی دشمنان در دستیابی به اهدافشان در هجمه‌های فکری و نرم است،  گفت: این مکان‌ها تقریبا به عنوان جایی که می‌توانند تخم تفرق را بکارند مورد توجه قرار داده‌اند.

وی اظهار داشت: شرط اجرای عدالت در کشور وجود وحدت است که همواره مورد تائید بزرگان و رهبران ما قرار گرفته است.

مدیرکل اداره اطلاعات کردستان گفت: رهبر معظم انقلاب بارها فرموده‌اند که چاره‌ای جز قوی شدن در برابر دشمنان نداریم، باید با تکیه بر اقتصاد مقاومتی و تکیه بر داشته‌های درونی در عرصه‌های مختلف نظامی، اجتماعی، علمی و فرهنگی اقداماتی را انجام دهیم که دشمن تفکر تعرض به کشور ما را فراموش کند.

وی تصریح کرد: شما به عنوان منادیان فکری جامعه، مسئولان و مردم به عنوان عناصر اصلی مقابله با دشمنان هستند.

مدیرکل اداره اطلاعات کردستان بسترسازی، فرهنگ‌سازی و گفتمان‌سازی با اقشار تاثیرگذار را مورد تاکید قرار داد و گفت: گفتمان ایمان و معنویت رفاه و معیشت، سرمایه اجتماعی و قدرت دفاعی کشور باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و بازدارندگی را ایجاد کند تا دشمن جرأت تهدید ما را نداشته باشد.

وی  تاکید کرد: جلوگیری از وابستگی به خارج و دشمنان از راهبردهای اساسی دستیابی به اهداف و چشم‌اندازهای نظام است.

مدیرکل اداره اطلاعات کردستان به یوم‌الله ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: همه اقشار باید در این امر پر صلابت شرکت و در انتخابات هم حضور پرشور  داشت باشند، یوم‌الله ۲۲ بهمن مصداق عالی وحدت در کشور است.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس یازدهم تاکید کرد: باید با هوشمندی و بصیرت، اصلح‌ترین افراد را برای مجلس انتخاب کرد تا با این کار مجلس بسیار قوی با پشتوانه عظیم را داشته باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.