سردار سیدصادق حسینی روز یکشنبه در یادواره شهدای کارمند با محوریت شهدای راه و شهرسازی کردستان با اشاره به روند شکل گیری انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل اظهار داشت: امام (ره)  در جریان مبارزات خود توانست صدایی واحد از مردم در برابر جریان استبدادی و نظام حاکم در ایران را شکل دهند که تمام این صدا برگرفته از اعتقاد، اندیشه، تفکر، دین، پیامبر (ص) و هدف مشترک بود.
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان یادآور شد: با وجود همه اهداف واحد شکل گرفته در بین مردم انقلابی، امام راحل به این مساله اکتفا نکردند و برای تایید نظام مقدس جمهوری اسلامی از سوی مردم دستور برگزاری رفراندوم را دادند که ۹۹.۸ درصد جامعه ایران به این نظام رای مثبت دادند.
سردار حسینی همچنین با اشاره به اهمیت توجه به خانواده‌های شهدا و ایثارگران افزود: همه می دانیم که امنیت و پیشرفت امروز جامعه را مدیون شهدا هستیم اما باید این آگاهی را در عمل نیز ثابت کنیم که مهمترین وظیفه مان در این بخش، تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران است.

۵۲ ایثارگر در راه و شهرسازی کردستان مشغول خدمت هستند
مدیرکل راه و شهرسازی کردستان نیز در این یادواره گفت: این اداره ۱۴ شهید جهادگر در دوران جنگ تحمیلی و عرصه های مختلف مقاومت تقدیم انقلاب اسلامی کرده و اکنون پنج جانباز، هشت ایثارگر، ۲۷ فرزند شهید، یک همسر شهید و ۱۷ فرزند جانباز در این اداره کل مشغول ارایه خدمت یه مردم هستند.

محمدصدیق ثابتی با بیان اینکه انتظار می رود با توجه به اهمیت فرهنگ ایثار و شهادت در دین مقدس اسلام تدابیری اندیشیده شود تا خدمات بیشتری به این خانواده‌ها داده شود،  افزود: این افراد در حساس ترین زمان جانفشانی کردند و باید قدردان خانواده هایی باشیم که عزیزانشان را در راه اسلام و انقلاب تقدیم کرده اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.