به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه بیت المقدس کردستان، سردار سیدصادق حسینی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کردستان، اظهار داشت: تاریخ برگرفته از شجاعت انقلاب اسلامی است و در طول همه این سال‌ها آمریکای جنایتکار با سنگ اندازی جلوی پای این نظام الهی، هموار خواسته است که این انقلاب را ساقط کند.

وی گفت: به حول قوه الهی توطئه‌های دشمنان برای براندازی این انقلاب هرگز عملی نشده و نخواهد شد، زیرا ما رهبری فرزانه و حکیم داریم و با رهنمودهای ایشان هر روز شاهد پیشرفت ایران اسلامی هستیم.

سردار حسینی در ادامه سخنان خود به یوم الله ۲۲ بهمن اشاره کرد و یادآور شد: انشاء الله امسال نیز همانند سال‌های گذشته نظاره گر هرچه با شکوه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن خواهیم بود و بار دیگر شاهد شکست و حرمان دشمنان این نظام و انقلاب خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: مردم در تشییع پیکر فرمانده بین المللی، حاج قاسم سلیمانی و در تجلیل از یک سرباز خادم نشان دادند که حامی و پشتیبان نظام و رهبری هستند و این مایه یاس دشمنان می‌باشد.

فرمانده سپاه بیت المقدس با اشاره به انتخابات دوم اسفندماه در سالجاری بیان کرد: انشاء الله در انتخابات دوم اسفند ماه شاهد انتخاباتی باشکوه خواهیم بود و حضور حداکثری مردم در این انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان این انقلاب خواهد بود.

وی افزود: مردم ایران اسلامی در این انتخابات باید نامزدی اصلح و ولایتمدار برای مجلس انتخاب کنند تا مجلسی پویا و انقلابی داشته باشیم که زمینه ارتقا سطح زندگی و معیشتی مردم را فراهم آورد.

سردار حسینی گفت: نیروهای سپاه پاسداران نیز در این انتخابات وظیفه حفظ امنیت و سلامت انتخابات را بر عهده دارند و آمادگی لازم برای عملیاتی کردن این مهم نیز وجود دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1345119
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.