حسین خوش اقبال روز دوشنبه در جلسه ستاد انتخاباتی بیجار اظهار داشت: جمله کلیدی و تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در گلزار معطر شهدا مبنی بر اینکه به پشتوانه این مردم، دولت تعیین می‌کنم نشان می‌دهد، حضور مردم و حمایت ملت، از اهمیت بسیار زیادی برخودار است.

وی افزود: اقتدار چهل ساله انقلاب اسلامی و در آستانه دهه پنجم از عمر بابرکت آن، تمامی دستاوردها و پیشرفت های عملی، نظامی و امنیتی کشور، مدیون حضور پر شور و با بصیرت مردم در صحنه های انقلاب است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان اضافه کرد: بسیج مردمی در کشور، همواره پشتوانه محکم و دژ شکست ناپذیر نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان قسم خورده ملت و مردم ایران اسلامی است.

وی یاد آور شد: در راستای رشد و تعالی جامعه، نظر و دیگاه عموم مردم برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی لازم و ضروری است و همواره مسوولین به این مساله باید توجه و دقت کافی داشته باشند.

خوش اقبال افزود: در بهار چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در روز ۲۲ بهمن، حضور پر جوش مردم باید به حضور پرنگ تر و پر نشاط در پای صندوق های رای که در ۲ اسفندماه برگزار می‌شود، متصل شود.

وی گفت: انتخابات باید در یک فضای رقابتی و سالم برگزار شود و نامزدان انتخابات مجلس شورای اسلامی در کنار فعالیت‌های تبلیغاتی و رقابت سختی که باید یکدیگر خواهند داشت، نسبت به حفظ ارزش‌های اسلامی و اخلاقی اهتمام بیشتری داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با اشاره به نقش افراد سرشناس و باسواد هر جامعه در روند هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات، اظهار داشت: حضور معتمدین مردم در پای صندوق های رای به منزله دعوت از عموم مردم است و نقش تاثیر گذار و به سزایی در سرنوشت انتخابات خواهد داشت.

وی اظهار داشت: حضور همه آحاد جامعه، گروه‌ها و گرایش‌های سیاسی و حتی مخالفین در صحنه تشیع جنازه سپهبد شهید قاسم سلیمانی که در نوع خود کم نظیر بود نشان داد، اگر هدف انسان در مسوولیتی که دارد، رضایت خداوند و خدمت به مردم باشد، می‌تواند این چنین حماسه‌ایی خلق کند.

دغدغه های بسیاری برای برگزاری انتخابات در شهرستان وجود دارد

فرماندار بیجار هم در این جلسه با اشاره به اینکه در انتخابات مجلس دستگاه‌های احراز هویت برای اولین بار مورد استفاده قرار می‌گیرد افزود: طبق آخرین اخبار رسیده، این دستگاه‌ها به تعداد شعبه‌های اخذ رای موجود نیست که از مهمترین مسائل و دغدغه‌های ستاد اجرایی به شمار می‌رود.

علی اکبر ورمقانی گفت: با توجه به بارش برف سنگین در روزهای اخیر، پیش بینی‌های لازم برای روز برگزاری انتخابات در ۲ اسفندماه در نظر گرفته شده است اما در صورت بارش برف سنگین، خوردوهای مورد استفاده کارایی ندارند.

وی افزود: در حال حاضر بیش از ۸۰ دستگاه مینی بوس و ۳۲ دستگاه خودروی کمک دار برای روز برگزاری انتخابات در نظر گرفته شده است که در صورت شرایط بحرانی در شهرستان، نیاز به ۱۰۰ دستگاه کمک دار است.
وی گفت: با توجه به جمعیت ۸۹ هزار نفری شهرستان بیجار پیش‌بینی می‌شود حدود ۵۰ هزار نفر واجب شرایط رای گیری باشند.

در انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان بیجار ۳۲ نفر نامزد در ۱۱۲ صندوق اخذ رأی همزمان با سراسر کشور در ۲ اسفند ماه به رقابت می پردازند. شهرستان ۸۹ هزار نفری بیجار در ۱۴۲ کیلومتری شرق شهر سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.