هادی محمدمرادیان در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: از این تعداد یک پروژه مربوط به اصلاح شبکه برق بازار سنتی شهر بیجار است و هشت پروژه دیگر در حوزه های احداث، اصلاح و بهینه سازی شبکه های برق و روشنایی معابر این شهرستان به بهره برداری می رسند.

وی خوشبختانه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی کلیه روستاهای تابعه شهرستان بیجار از نعمت برق برخوردار هستند و در پایان چهل سالگی انقلاب اسلامی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان اصلاح و بهینه سازی شبکه های توزیع برق را در اولویت برنامه های کاری خود قرار داده است.

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان بیجار ادامه داد: اصلاح و بهینه سازی ۱۴ هزار و ۳۵۰ متر شبکه فشار ضعیف برق روستاهای خورخوره، قره پالچوق، آغبلاغ حسن خان، هشتاد جفت، تازه آباد، قجور و احداث هزار و ۵۰۰ متر شبکه روشنایی معابر بلوار تعاون شهر حسن آباد یاسوکند از این پروژه ها است.

محمدمرادیان یادآور شد: اصلاح دو هزار و ۳۰۰ متر شبکه روشنایی معابر بلوار فجر شهر بیجار و اصلاح ۵۰۰ متر شبکه برق بازار سنتی بیجار نیز از دیگر روژه هایی است که در دهه فجر به بهره برداری می رسند.

وی بیان کرد: برای اصلاح، احداث و به بهره برداری رسیدن این پروژه ها اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد و ۹۷۲ میلیون ریال از محل درآمدهای داخلی شرکت توزیع نیروی برق شهرستان بیجار صرف شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.