حسین خوش اقبال روز شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری جشن‌های چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی اظهار داشت: امسال با توجه به اتفاقات اخیر (خروج ترامپ از برجام، ترور سردار سلیمانی و اغتشاشات آبان ماه)، می‌طلبد سالگرد پیروزی انقلاب متقاوت‌تر از گذشته در کشور و استان برگزار شود.

وی با تاکید بر اینکه امسال باید با یک رویکرد، هماهنگی و طراحی جدید وارد میدان شویم، افزود: با گام‌هایی که  امسال در زمینه برگزاری جشن‌های دهه‌فجر برداشته می‌شود سیلی دیگری توسط مردم به استکبار زده خواهد شد و زمینه‌ حضور حداکثری مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن فراهم می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان اضافه کرد: علاوه بر این برنامه‌هایی که در دهه فجر اجرا می‌شود باید یک امید، نشاط و شادابی برای مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خودشان (انتخابات پیش‌رو مجلس شورای اسلامی) ایجاد شود  و تلاش کنیم کسانی که دل در گرو انقلاب دارند در عرصه انتخابات حضور پیدا کنند.

وی یادآور شد: رسانه‌های بیگانه از همان روزها و ماه‌های قبل با برنامه‌ریزی‌های متعدد در صدد کمرنگ‌ جلوه دادن برنامه‌های پیروزی انقلاب و همچنین برگزاری انتخابات پیش‌رو هستند لذا باید برنامه‌ریزی‌ها به سمتی پیش برود که با حضور باشکوه مردم مثل گذشته توطئه‌های دشمنان را برملا کند.

خوش اقبال تاکید کرد: دشمنان سال گذشته نیز می‌خواستند چهل سالگی انقلاب را بر هم بزنند اما نتواتسند در این زمینه هیچ اقدامی انجام دهند لذا امسال باید تلاش شود جشن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب باشکوهتر از گذشته برگزار شود.

وی گفت: ادارات و کمیته‌های زیر مجموعه ستاد دهه فجر باید از همین امروز فعالیت خود را در زمینه برنامه‌ریزی برای باشکوهتر برگزار کردن برنامه‌های این ایام آغاز کرده تا چهره شهرها متفاوت‌تر از گذشته باشد و شور، نشاط و امیدآفرینی در بین مردم ایجاد شود.
معاون سیاسی، امنیتی  و اجتماعی استاندار کردستان افزود: دهه فجر بهترین ایام برای اعتمادسازی مردم به مسوولان و بیان دستاوردها و خدمات چهل ساله انقلاب در میان اقشار مختلف است و باید از این فرصت نهایت استفاده را ببریم.

در ادامه این جلسه مسوولان کمیته‌های مختلف ستاد دهه فجر استان گزارشی از برنامه‌های خود برای این ایام ارائه کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.