محمد رسول شیخی زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد واحد مسکونی مددجویی ۵۳ مورد شهری و ۴۰ مورد روستایی است و تمام شهرستان‌های استان در این پروژه‌ها سهم دارند.

وی افزود: ۱۵ واحد مربوط به شهرستان سنندج (۱۱ مورد شهری و چهار مورد روستایی)، ۲۳ واحد مربوط به شهرستان مریوان (۱۹ واحد شهری و چهار واحد روستایی) و ۱۹ واحد روستایی مربوط به شهرستان سروآباد و ۹ واحد شهری و سه واحد روستایی نیز مربوط به بانه است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان یادآور شد: همچنین از این تعداد ۲ واحد شهری و روستایی در دیواندره، چهار واحد شهری در سقز، چهار واحد شهری در قروه، ۲ واحد شهری و ۲ واحد روستایی در بیجار، ۲ واحد شهری و روستایی در کامیاران و ۲ واحد شهری و ۶ واحد روستایی در دهگلان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تاکید کرد: در ایام دهه فجر همچنین چهار میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال فرانشیز و کمک هزینه درمانی به مددجویان زیرپوشش این نهاد داده‌ می‌شود ضمن اینکه در این ایام ۸۲۲ نفر از فرزندان مددجو کمک هزینه ازدواج دریافت می‌کنند.

شیخی‌زاده گفت: یکی دیگر از اقدامات و فعالیت‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در این ایام، پرداخت ۳۱۷ فقره وام کارگشایی و پرداخت و ارائه ۲۲۰ فقره تسهیلات اشتغال به مددجویان زیرپوشش است.

در حال حاضر بیش از ۱۳۴ هزار نفر از جمعیت استان کردستان زیرپوشش حمایت‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هستند که این میزان حدود ۹ درصد جمعیت استان را شامل می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.