برهان صلواتی عصر دوشنبه در شورای هماهنگی ادارات تابعه وزارت کار در کردستان اظهار داشت: رعایت قوانین و مقررات حوزه های کارگری و کارفرمایی بویژه مفاد قانون کار در زمینه مناقصات به منظور رعایت حقوق جامعه کارگری تحت پوشش شرکت های پیمانکاری امری ضروری است.

وی اضافه کرد: باید در زمان انعقاد قراردادها یا برگزاری مناقصات ضمن تعیین قیمت پایه بر اساس قوانین کار، مناسبترین قیمت لحاظ تا حقی از جامعه کارگری تضییع نشود و تمام دستگاه های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موظف هستند به نوبه خود به مساله توجه داشته باشند تا کارفرمایان حقوق کارگران را پایمال نکنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس شورای هماهنگی ادارات تابعه وزارت کار در کردستان، به در پیش بودن ایام الله دهه فجر اشاره کرد و افزود: جامعه کارگری امسال پرشور و چشمگیر در جشن‌های انقلاب بویژه حماسه ۲۲ بهمن حضور می‌یابند.

صلواتی در این نشست همچنین بر ضرورت اجرای دستور مقام عالی وزارت کار در راستای کمک به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد.

مدیر امور شعب بانک رفاه کارگران کردستان نیز در این شورا با اشاره به خدمت‌رسانی گسترده این بانک به مشتریان گفت: رویکرد خدمت رسانی به مشتریان همواره بر مبنای گام دوم انقلاب مد نظر رهبر معظم رهبری است.

فرهوش رادپور به پرداخت بیش از هشت میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض و کم بهره دولت به خسارت دیدگان ناشی از سیل در استان در سالجاری اشاره کرد و افزود: پرداخت یک هزار و ۴۸۰ فقره تسهیلات ازدواج، ۱۹۲ فقره تسهیلات مسکن روستایی از دیگر خدمات این بانک به مردم استان است.

وی اضافه کرد: امهال بدهی‌های بنگاه‌های مشکل دار و پرداخت ۳۰ میلیارد ریال مشاغل خانگی به متقاضیان از جمله مهمترین اقدامات این بانک به مشتریان در سال جاری است.

مدیر شعب بانک رفاه کارگران کردستان با اشاره به جایگاه علم و پژوهش در گام دوم انقلاب، اظهار داشت: در این راستا تقویم آموزشی بانک‌ رفاه تهیه و ضمن برگزاری دوره های آموزشی؛ پژوهش های کاربردی نیز متناسب با خدمت رسانی به مشتریان بانکی انجام شده است.

رادپور یادآور شد: نخبگان می‌توانند با معرفی از سوی بنیاد نخبگان و نهاد ریاست جمهوری، از طریق بانک رفاه کارگران تسهیلات مناسب نیاز خود را دریافت کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.