به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، بهمن مرادنیا در دیدار با معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد کشور، اظهار داشت: اگر دانشجویان به جای انتظار برای استخدام، لذت تولید را بچشند، هم خود منتفع می شوند هم به توسعه کشور کمک می کنند.

وی سامانه پایش دانشگاه آزاد را خدمت بزرگی به توسعه استان ها دانست و افزود: قرار گرفتن دانشجویان در فضای واقعی کار زیرنظر اساتید، موجب می شود که دانشجویان علاوه بر دانش آکادمیک، با تجربه و تخصص لازم فارغ التحصیل شوند.

مرادنیا در این دیدار با اشاره به تعدادی از پروژه های کشاورزی، اقتصادی و عمرانی در دست اقدام استان، یادآوری کرد: در کردستان کارهای فراوانی باید انجام شود که در این راه به دانش همراه با تجربه نیاز داریم.

استاندار کردستان در ادامه بر لزوم بهره گیری علمی از ظرفیت های بالقوه استان در راستای توسعه، تاکید و خاطرنشان کرد: وظیفه مسؤولان صرفا مراقبت و نگهداشتن امکانات کشور نیست بلکه باید این امکانات در خدمت مردم و توسعه ایران باشد و از آنها در راستای خدمت به مردم، ایجاد اشتغال و درآمدزایی استفاده شود.

شایان ذکر است، معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد، به منظور حضور در مراسم تقدیر و معارفه رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج، به کردستان سفر کرده بود.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1331416
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.