سردار علی آزادی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی مریوان طی عملیات مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پس از مدت‌ها کار اطلاعاتی موفق به شناسایی پنج دستگاه تریلی حامل بنزین قاچاق شدند.

وی اضافه کرد: با هماهنگی مراجع قضایی خودروهای مورد نظر در مرزباشماق قبل از خروج از مرز توقیف شدند و در بازرسی بیش از ۱۲۷ هزار لیتر بنزین قاچاق در این خودروها کشف شد.

فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به دستگیری پنج راننده این خودروها و معرفی متهمان به مراجع قضایی، گفت: ارزش سوخت قاچاق برابر اعلام نظر کارشناسان بیش از هشت میلیارد ریال برآورد شده است.

سارق سابقه‌دار در قروه دستگیر شد

سردار آزادی از دستگیری سارق سابقه‌دار و اعتراف او به ۲۰ فقره سرقت در شهرستان قروه خبرداد واظهار داشت: به دنبال افزایش وقوع سرقت ادوات و محتویات داخل خودرو در شهرستان قروه ماموران پلیس آگاهی این شهرستان تحقیقات خود را در خصوص شناسایی و دستگیری عوامل این سرقت در دستور کار قرار دادند.

وی اضافه کرد: با هماهنگی مراجع قضایی متهم هنگام سرقت در سطح شهر شناسایی و دستگیر شد و در تحقیقات به عمل آمده هم به ۲۰ فقره سرقت ادوات و محتویات داخل خودروها اعتراف کرد.

دیدار چهره به چهره با معاون وظیفه عمومی

پنجشنبه ۲۶ دی ماه مشمولان وظیفه عمومی برای رسیدگی به مسائل و مشکلات مشمولیت خود می‌توانند از ساعت ۸ الی ۱۲ شهر به طور چهره به چهره با معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی کردستان ملاقات کنند.

این ملاقات در ساختمان وظیفه عمومی واقع در خیابان کشاورز سنندج جنب کلانتری ۱۲ و بالاتر از بیمارستان بعثت برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.