سهیلا شیخی روز چهارشنبه ضمن تسلیت شهادت سردار سرافراز و پرافتخار اسلام شهید سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره این سردار بزرگ این ویژه برنامه برای اعضا در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: این ویژه برنامه با هدف گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی، انتقال رشادت‌های این شهید در راه اسلام به کودکان و نوجوانان و آشنایی با زندگی و افکار این شهید والامقام برگزار خواهد شد.
شیخی افزود: انتقال مفاهیم ارزشی، ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت از طریق اجرای فعالیت‌های فرهنگی هنری و ادبی تأثیر عمیق‌تر و بیشتری خواهد داشت و نشریه نگاری یکی از فعالیت های برجسته ی فرهنگی است که در مراکز فرهنگی هنری کانون با مشارکت گروهی اعضا و هدایت مربیان اجرا می‌شود.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان یادآور شد: اجرای این فعالیت با رویکرد بزرگداشت یاد و رشادت‌های سپهبد قاسم سلیمانی و با عنوان سردار دل‌ها برگزار می‌شود.
شیخی تاکید کرد: این برنامه مجموعه‌ای از فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی است که در بخش ادبی با محوریت موضوع نامه‌ای به سردار دل‌ها، دلنوشته‌ای تقدیم به سردار دل ها و در بخش فرهنگی و هنری با موضوع نقشی از یاد شهید به تهیه نشریه دیواری برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه در اجرای این فعالیت تحقیق و پژوهش پیرامون ویژگی‌های شخصیتی سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نیز انجام می‌شود، افزود: مهلت ارسال آثار پنجم بهمن،  تکنیک اثر آزاد و اندازه آثار باید ۷۰ *۱۰۰ و به صورت افقی باشد.
وی اضافه کرد: نمایشگاهی از آثار تهیه شده توسط مربیان و اعضای کانون همزمان با چهلمین روز از شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی با عنوان سردار دل‌ها در سنندج برپا می‌شود.
در حال حاضر ۴۰ هزار کودک و نوجوان در سطح استان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هستند که در ۲۰ مرکز ثابت و چهار کتابخانه سیار روستایی آموزش می‌بینند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.