جانشین پلیس راهور سقز  عصر دوشنبه در نشست طرح بانوان فرهنگ یار ترافیک در زمینه های آموزش مسائل ایمنی و ترافیک در سقز اظهار داشت: هدف از اجرای طرح  بانوان فرهنگ یار ترافیک افزایش ایمنی، کاهش  تصادفات و انتقال این آموزش ها به فرزندان، کودکان، اعضای خانواده و همکاران حاضر در محل کار است.

سرهنگ حامد یوسف‌وند افزود: بانوان می‌توانند در زمان حضور در جلسات علمی و مذهبی و غیره بخشی از این آموخته‌ها را به سایرین انتقال دهند و بتوانند در ترویج فرهنگ صحیح رانندگی و پیشگیری از تصادفات و تخلفات گام مهمی بردارند، چون نجات جان یک نفر، نجات جان همه انسان ها است.

وی تاکید کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، جامعه هدف در مرحله اول، بانوان شاغل در سازمان ها، ادارات، نهادها و موسسات است که با وسایل آموزشی تهیه شده و همکاری سازمان ها و نهادهای بانوان شاغل در آن برگزار خواهد شد.

صدیق کرمی، مسئول تاکسیرانی شهرداری سقز نیز در این نشست با اشاره به اینکه بخشی از رانندگان آژانس و حدود ۲۵۰ نفر سرویس مدارس در شهر سقز را بانوان تشکیل می دهند، گفت: آموزش بانوان به عنوان یکی از کاربران ترافیکی، توسعه فرهنگ ترافیک جزو برنامه های کاری حوزه تاکسیرانی سقز است.

نشست طرح بانوان فرهنگ یار ترافیک در زمینه های آموزش مسایل ایمنی و ترافیک با حضور سرپرست سازمان حمل و نقل، مسئول تاکسیرانی شهرداری، جانشین پلیس راهور و بانوان شاعل در ادارات و همچنین رانندگان آژانس ها در سالن شهید بهشتی سقز برگزار شد.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.