علیرضا سروری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پروژه زیرگذر میدان شهید کشوری یک هزار و ۴۵۰ متر طول داشته را شامل می شود.

وی برآورد هزینه اولیه برای ساخت این طرح عمران شهری را ۱۶۵ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: پیمانکار ساخت این پروژه شرکت " ماگ ما " از معتبرترین شرکت های فعال کشور در ساخت طرح های عمرانی است.

معاون شهردار ایلام یادآور شد: در صورت مساعد بودن شرایط جوی و تسریع در انتقال شبکه های زیرساختی شامل آب، گاز، مخابرات و برق که در عمق زمین مسیر زیرگذر قرار گرفته اند، این پروژه زودتر از زمان مقرر به اتمام می رسد.

سروری اضافه کرد: با دستگاه های مرتبط زیرساختی برای انتقال شبکه های خود به مسیرهای دیگر رایزنی ها و توافق های لازم صورت گرفته است تا روند احداث زیرگذر با وقفه روبرو نشود.

وی با اشاره به شروع خاک برداری زیرگذر شهید کشوری گفت: مسیرهای جایگزین خیابان آیت الله حیدری، بلوار های آیت الله مدرس، شهید بهشتی و آزادی به سمت میدان شهید کشوری برای عبور خودروها طی روزهای آینده و برای اطلاع عموم مردم در نقاط مختلف شهر نصب می شود.

به گزارش ایرنا، شهر ایلام در هفته دولت سال جاری نیز شاهد افتتاح اولین زیرگذر این شهر بود که به طول ۵۰۵ متر با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال به مدت ۱۶ ماه احداث شد.

۷۰ درصد این اعتبار از محل منابع داخلی شهرداری و ۳۰ درصد از محل منابع استانی تامین شد.

شهر ۲۲۰ هزار نفری ایلام بدلیل عرض بسیار کم معابر و تجمع مراکز خدماتی در هسته مرکزی شهر با معضل ترافیک مواجه است و چهارراه رسالت و میدان شهید کشوری شهر ایلام از جمله مناطقی است که بار ترافیکی بسیار زیادی دارد و در مواقعی از روز با گره ترافیکی مواجه می شود. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.