آیت‌الله سیدمحمد حسینی شاهرودی روز شنبه در همایش پرچمداران دین و اندیشه با حضور روحانیون و اندیشمندان کردستان اظهار داشت: روحانیون نقشی مهم در هدایت جامعه و ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر برعهده دارند و نسبت به این موضوع باید ثبات قدم داشته باشند.

وی تاکید کرد: روحانیان باید جوانان را آگاه به مسائل کنند تا مورد اغفال دشمنان قرار نگیرند، ضمن اینکه مدیران و ارگان‌های مختلف نظامی، سیاسی و اقتصادی نیز باید در حوزه‌های کاری خود مسوولیت‌پذیر باشند و درگیر مسایل حاشیه‌ای نشوند.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه مدیران از سیاست بازی دوری کنند، افزود: علما نیز نباید توجیه‌گر اشتباهات برخی مسوولان باشند، در غیر اینصورت کشور دچار ضعف خواهد شد.

آیت‌الله حسینی شاهرودی با اشاره به اینکه نباید از مقاومت در برابر استکبار دست بکشیم، اظهار داشت: سردار سلیمانی در همین راه و به دست شقی‌ترین انسان‌ها به شهادت رسید کهافتخاری بزرگ برای این سردار بزرگ بود.

وی یادآور شد: خون شهدا اثر بخش است، چرا که نقشه‌های دشمن را به هم می‌ریزد، ضمن اینکه کسانی که صادقانه در راه خدا جان خود را تقدیم می‌کنند آثارشان بعد از مرگ نیز تاثیرگذار است.

 نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: تلاش دشمنان کشاندن جنگ از طریق داعش به مرزهای ایران اسلامی بود اما مجاهدت‌های کسانی مانند سردار سلیمانی مانع از عملی شدن توطئه‌های دشمن شد.

آیت‌الله حسینی شاهرودی وجود رهبری با درایت را نعمتی از جانب خداوند دانست و افزود: سردار سلیمانی بازوی قدرتمند انقلاب و از لحاظ شخصیتی فردی بانفوذ و با تجربه بود.

وی به برنامه‌ دشمن برای ایجاد ناامنی در کشورهای عراق، ایران و لبنان در مدت اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: هدف آنان نابود کردن دولت‌ها و ضعیف کردن جبهه مقاومت بود که با هوشیاری مردم موفق به این کار نشدند.

همایش پرچمداران دین و اندیشه به مدت سه روز با حضور ۲۰۰ تن از علما و روحانیون استان و با هدف هم‌اندیشی مقابله با آسیب‌های اجتماعی و مبارزه با توطئه‌های دشمنان در سنندج برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.