مجتبی ورمقانی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این واحدها شامل مرکز عرضه و رستوران، ۲۴ مرغداری، یک داروخانه دامپزشکی و یک درمانگاه دامپزشکی در مناطق مختلف این استان است.

وی با اشاره به اینکه این اقدام‌ها در جریان بازدیدهای بهداشتی انجام شده است، افزود: نیروهای ستادی این اداره کل به صورت مستمر از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دام و طیور و مراکز تهیه غذای آماده و رستوران‌ها در تمام شهرستان‌ها بازدید و با هر گونه موارد تخلف برابر قانون برخورد می‌کنند.

ورمقانی اضافه کرد: در ۹ ماه منتهی به آذر امسال حدود هفت هزار و ۲۹ مورد تخلف در جریان ۹۹ هزار و ۲۶ مورد بازدید از تمام مراکز عرضه این استان محرز شده که در نتیجه آن برای ۲۶۵ واحد که تخلفات مکرر داشتند پرونده تخلف تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه ۷۶ واحد پلمب شده نیز در راستای پیگیری این پرونده ها به سرانجام رسیده است، گفت: همچنین ۱۲۴ فقره از کل تعداد پرونده‌های تشکیل شده به صورت تعزیراتی بوده و ۱۴۱ مورد نیز به مرحله رسیدگی در دادسرا رسیده است.

ورمقانی از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک در خصوص فرآورده های خام دامی مراتب را از طریق سامانه پیغام گیر ۱۵۱۲ اداره کل دامپزشکی کردستان اطلاع رسانی کنند تا در کوتاهترین زمان به موضوع و تخلف احتمالی رسیدگی شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.