سرمربی تیم جوانان راه‌یاب ملل مریوان با تبریک این موفقیت مهم به جامعه ورزشی استان کردستان گفت: رقابت‌های لیگ برتر والیبال جوانان باشگاه‌های کشور از دوم دی ماه جاری با حضور ۱۳ تیم در ۲ گروه هفت تیمی و ۶ تیمی به میزبانی کاشان برگزار شد.

وریا بیگلر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم والیبال راه یاب ملل مریوان در گروه B این مسابقات با سایپا تهران، شهرداری ورامین، فولاد سیرجان ایرانیان، شهروند اراک، خاتم اردکان و کاله مازندران هم گروه بود.

سرمربی جوانان راه یاب ملل مریوان یادآور شد: در گروه A نیز تیم‌های پیکان تهران، پیام خراسان، شهرداری گنبد، فولاد سپاهان اصفهان، شهرداری ارومیه و شهداب یزد با هم به رقابت پرداختند.

وی اضافه کرد: در پایان این مسابقات تیم راه یاب ملل مریوان با سه پیروزی شیرین برابر کاله مازنداران، فولاد سیرجان ایرانیان و خاتم اردکان و شکست برابر سه تیم مدعی سایپای تهران، شهرداری ورامین و شهروند اراک و قرار گرفتن در جایگاه سوم این گروه به جمع هشت تیم نهایی لیگ برتر والیبال جوانان کشور صعود کرد.

بیگلر گفت: تیم جوانان راه یاب ملل قبل از اعزام به این مسابقات ۲ اردوی یک هفته ای برگزار کرد و بعد از برگزاری تست های اولیه و تمرینات فشرده اول دی به کاشان اعزام شد.

وی به مهمترین هدف حضور تیم راه یاب ملل در این مسابقات اشاره کرد و افزود: برای اولین سال است که در مسابقات لیگ برتر جوانان کشور شرکت می‌کنیم و هیچ شناختی از تیم های حریف نداشتیم و مهمترین هدف ما ارزیابی رقیبان و شناخت وضعیت والیبال جوانان کشور بود البته نیم نگاهی هم به صعود به مرحله نهایی داشتیم که به یاری خداوند متعال و تلاش مضاعف بازیکنان و کادر فنی این مهم محقق شد.

سرمربی تیم جوانان راه یاب ملل مریوان یادآور شد: فواد بیوس و امیر نادرپور ۲ بازیکن مریوانی حاضر در ترکیب تیم جوانان راه یاب ملل بودند و در ترکیب کادر فنی نیز از توانایی آقایان سرکوت عزیزی، هیمن یونسی و فردین قادری از مربیان زحمتکش بومی استفاده کردیم

وی اضافه کرد: با استفاده از بازیکنان شایسته، برای اولین بار در مسابقات لیگ برتر جوانان کشور حضور پیدا کردیم و موفق شدیم با سه برد و کسب ۱۰ امتیاز جایگاه سوم گروه B مسابقات را کسب کرده و به جمع هشت تیم برتر راه پیدا کنیم.

بیگلر اظهار داشتد: سال گذشته سنندج میزبان مسابقات والیبال لیگ برتر جوانان در مرحله نهایی ( ۸ تیم نهایی لیگ برتری کشور) بود و اکنون نیز از طریق باشگاه و هیات والیبال استان کردستان با جدیت برای میزبانی مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر جوانان در مریوان تلاش خواهیم کرد.
به گزارش ایرنا،  در پایان مرحله مقدماتی مسابقات لیگ برتر والیبال جوانان باشگاه های کشور که به مدت یک هفته  به میزبانی کاشان با حضور ۱۳ تیم در ۲ گروه برگزار شد، از گروه یک این مسابقات تیم‌های شهرداری ارومیه، پیکان تهران، شهداب یزد و پیام مشهد به مرحله نهایی راه یافتند و سپاهان و شهرداری گنبد حذف شدند.

در گروه دوم نیز تیم‌های سایپا تهران، شهرداری ورامین، راه یاب ملل مریوان و شهروند اراک به مرحله نهایی راه یافتند و فولاد سیرجان، کاله مازندران و خاتم اردکان از صعود به مرحله بعد باز ماندند.

مرحله نهایی لیگ برتر والیبال باشگاه های جوانان کشور ٢٣ دی با حضور ٨ تیم برتر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.