تیمور جوادی روز دوشنبه در مراسم بزرگداشت روز دانشجو و تجلیل از دانشجویان برتر دانشگاه علمی کاربردی، اظهار داشت: جنبش دانشجویی در کشور سابقه ای ۷۰ ساله دارد که سرآغاز تحرکات اجتماعی بود و منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد.

وی با اشاره به اهمیت جنبش‌های دانشجویی در کشورهای مختلف دنیا، افزود: اهمیت این جنبش ها به دلیل رویکرد عدالتخواهانه و مطالبه محور آن است.

رییس دانشگاه جامع علمی، کاربردی کردستان  از ۱۶ آذر به عنوان روزی تاریخی برای ملت ایران و به ویژه دانشجویان نام برد و اضافه کرد: سه دانشجوی قهرمان در این روز ملت را به مقاومت در برابر ظلم واستبداد تشویق کرده و راهی را ترسیم کردند که رد برهه های مختلف توانست نقشه و هادی مقابله با ظلم باشد.

جوادی تمامی حرکت‌های دانشجویی را برای اعتلای استقلال کشور دانست و یادآور شد: وظیفه امروز دانشجویان تداوم این جنبش ها در قالب نگاه جامع به مسائل کشور و پرهیز از جزیی نگری است تا حرکتهای مقدسی شکل گرفته و مطالبه گر مسئولین باشد.

وی رکود دانشگاه را عامل رکود جامعه دانست و افزود: دانشجویان بیان کننده مطالبات عموم جامعه و سرمایه های عظیمی هستند که حرکتهای آنان نقشه توسعه کشور را ترسیم می کند.

وی اقتصاد پویا و شکوفا را خواسته اصلی قشر دانشگاهی برای خروج از وضعیت نامناسب معیشتی از مدیران اجرایی اعلام و تاکید کرد: یکی از رسالت‌های دانشگاه جامع علمی کاربردی تربیت نیروی ماهر و کارآفرین است که با پرهیز از حرکتهای شتاب زده تلاش می کند تا چرخ اقتصادی کشور از حرکت نایستد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.