بهمن مرادنیا روز یکشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش اظهار داشت: یکی از برنامه‌ها و اهداف آموزش و پرورش سند تحول بنیادین است که باید اجرایی شده و در قالب مجلد باقی نماند که این مهم تلاش و حمایت همه دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد.

وی با تاکید بر اینکه سهم آموزش و پرورش از اعتبارات گرفته شود، افزود: همه ما به نوعی به آموزش و پرورش مدیونیم بنابراین باید از تمام ظرفیت‌های موجود برای توسعه این نهاد استفاده کرده و آن را به صورت ویژه مورد توجه قرار دهیم.

استاندار کردستان با بیان اینکه ما نیز آمادگی پیگیری و کمک به رفع موانع موجود در آموزش و پرورش استان را داریم از حوزه امور اجتماعی استانداری خواست بخشی از اعتبارات این حوزه را به تامین تجهیزات آموزش و پرورش اختصاص دهد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری کردستان نیز در این نشست با اشاره به اینکه سال گذشته ۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای تجهیزات مدارس حاشیه استان اختصاص یافت، گفت: با این میزان اعتبار ۱۳۸ مدرسه مناطق حاشیه هوشمند سازی  شد.

فرانک قدسی افزود: امسال نیز با توجه به اعتبارات تملک دارایی و رایزنی‌ با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قرار است بخشی از اعتبارات حوزه اجتماعی برای تجهیز هنرستان‌های فنی حرفه‌ای و کاردانش اختصاص یابد.

وی اظهار داشت: نیازمندی‌هایی از سوی آموزش و پرورش به ما اعلام شده که پس از بررسی توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به ما برای اختصاص اعتبار ابلاغ خواهد شد.

بهرام نصراللهی زاده رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان نیز گفت: سال گذشته ۴۲ میلیارد و ۲۸۶ میلیارد تومان اعتبار به اداره کل نوسازی و آموزش و پرورش استان اختصاص داده شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.