به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، بهمن مرادنیا در نشست هم اندیشی برای مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی، انتخابات را آزمون دمکراسی در کشور دانست و اظهار داشت: همه ما در یک کشتی نشسته ایم و افرادی به دنبال کمرنگ نشان دادن انتخابات هستند و رسالت نخبگان و تاثیرگذاران اجتماعی و سیاسی تشویق مردم به مشارکت حداکثری است.

وی انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی را از حیث داخلی و خارجی حایز اهمیت توصیف کرد و گفت: نقش جریانات سیاسی و رسانه ها آگاه سازی برای حضور پررنگ و پرشور در انتخابات است.

مرادنیا ادامه داد: اگر انتخابات پرشور و حداکثری در کشور برگزار شود قدرت چانه زنی دولتمردان در برابر دشمنان افزایش خواهد یافت.

استاندار کردستان افزود: دولت آمریکا چون اعتراضات دیماه ۹۶ را دید فکرکرد که مردم به نظام و انقلاب پشت کرده اند و به همین دلیل برجام را نقض کرد.

وی در ادامه برگزاری انتخابات سالم و قانونمند را رسالت دولت برشمرد و تاکید کرد: ما به دور از هرگونه تعلق حزبی و جناحی تنها به دنبال انتخابات پرشور هستیم که اعتماد عموم مردم را در پی داشته باشد.

مرادنیابا تاکید بر اینکه امنیت انتخابات در صدر برنامه ها قرار دارد، خاطرنشان کرد: ما در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باید ثابت کنیم که از بسیاری از  استان‌های کشور پیشروتر هستیم.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1303009
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.