وقتی مسوولین شهرستان بیجار، آستین همت را برای حل مشکل مالی یک شهروند بالا می‌زنند، فقط چند ساعت وقت نیاز است، مسوولینی که شبانه روز برای خدمت به مردم آماده‌اند و قرار نیست فقط در ساعات اداری و آن هم پشت میز مدیریت یا ریاست به مسائل و مشکلات جامعه رسیدگی کنند.

شب گذشته با مطرح شدن مشکل مالی یک شهروند بیجاری که توان پرداخت هزینه مصرفی یکی از حامل های انرژی را نداشت و بعد از گذشت چند ماه، قرار قطع انشعاب برای این واحد مسکونی صادر شده بود، موضوع در شورای اداری توسط فرماندار مطرح و در کمتر از سه ساعت کل مبلغ بدهی توسط اعضای شورا جمع آوری و  به دستگاه مربوطه پرداخت شد.

شامگاه چهارشنبه و در شب ولادت حضرت امام عسگری (ع)، خبری خوش و عیدی باور نکردنی برای این خانواده نیازمند بیجاری رقم خورد، سرپرست خانواده که با وجود همه مشکلات اقتصادی زندگی، با شرافت چرخ زندگی را به گردش درآورده است از پرداخت بدهی مصرف انرژی به مدت چند ماه عاجز بود و با انباشته شدن مبلغ بدهی، اخطاریه های قطع انشعاب و دستور نهایی قطع آن صادر شده بود که به شکرانه این شب با کرامت، میزان بدهی توسط شورای اداری شهرستان پرداخت شد.

موضوع پیشگیری از قطع انشعاب توسط فرماندار و مدیر اداره خدمات رسان طرح شد و نتیجه حاصل این بود که میزان بدهی میتواند طی سه قسط و به صورت ماهانه توسط خیرین پرداخت و از قطع انشعاب پیشگیری شود.

هنگامی که این مشکل و طرح پیشگیری از قطع انشعاب در شورای اداری شهرستان مطرح شد قرار شد اعضای شورای اداری همیاری خود را برای پرداخت قسط اول که حدود هفت میلیون ریال بود اعلام کنند امّا شور و شوق یاری رسانی به این شهروند، در کوتاهترین زمان ممکن، کل مبلغ بدهی که بالغ بر ۲۷ میلیون ریال بود، جمع آوری و به حساب دستگاه خدمات رسان واریز شد.

مسائل و مشکلات مردم همواره در شورای اداری شهرستان بیجار مطرح و تصمیمات لازم جهت رفع سریع تصویب و توسط مسوولین مربوطه تا حصول نتیجه پیگیری می‌شود.

شهرستان ۸۹ هزار نفری بیجار در ۱۴۲ کیلومتری شرق شهر سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.