آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی روز سه‌شنبه در تجمع بزرگ بسیجیان سنندج اظهار داشت: دشمن از بسیجیان حساب می‌برد و آنها در برابر دشمن سرفراز ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه بسیج منشا تربیت نیروهای قوی شده که دشمنان از آنها می‌ترسد اما آنها از دشمن ترسی به دل راه نمی‌دهند اضافه کرد: بسیج متشکل از اقشار مختلف و همه کسانی که دل در انقلاب و ارزش‌ها دارند و برای مکتب الهی قرآن دل می‌سوزانند است.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: بسیج ریشه‌ای ثابت است که ثمراتش در همه ابعاد دیده می‌شود و ایمان محکم، بینش عالی و بصیرت نافذ موجب شده دشمن نتواند بسیجیان را از میدان به‌در کند.

آیت الله شاهرودی با اشاره به اینکه بسیج برای همه دوران‌ها و بحران‌ها آمادگی حضور دارد، اظهار داشت: بسیج در دوران جنگ، سازندگی و در صحنه سیاست پشتوانه ارزش‌ها و نظام بوده و مانع انحراف بود.

وی با یادآوری اینکه بسیج تابع ولایت بوده و موجب وحدت امت اسلامی و کشور شده است گفت:  بسیج برای بسیاری از کشورها الگو شد و دریافتند که اگر بخواهند سرپا بایستند و مقابل دشمنان خود ایستادگی کنند باید به جوانان خود اعتماد کرده و آنها را به میدان بیاورند.

از آبان تا  ۶ آذر به عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است؛ امام خمینی (ره) در پنجم آذر ۱۳۵۸ دستور تسکیل بسیج مصتضعفین را صادر کرده است.

امسال روزهای هفته بسیج شامل بسیج؛ مقاومت، ایثار و شهادت، بسیج؛ اخلاق و معنویت، بسیج؛ علم و فناوری، بسیج؛ سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی، بسیج؛ فرهنگ و بصیرت، بسیج؛ دفاع و امنیت و بسیج؛ اقتصاد مقاومتی و جهاد خدمت رسانی نامگذاری شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.