مدیر امور شعب بانک مسکن کردستان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه این بانک از ابتدای امسال و برای اولین بار در بین بانک های مسکن کشور به بانکداری سبز پیوسته است اظهار داشت: تا کنون در قالب اجرای این طرح بیش از ۳۰۰ کیلوگرم کاغذ باطله جمع آوری شده است.

حلال‌الدین سلیمی اضافه کرد: ارتقای سطح بهره وری در سه شاخص کاهش هزینه‌ها از جمله کاهش مصرف کاغذ و حاملهای انرژی، توسعه بانکداری الکترونیک، تفکیک کاغذ از زباله شعب در راستای حفظ محیط زیست و کاهش هزینه های بانک از جمله اهداف اجرای این طرح است.

وی جداسازی کاغذ از زباله شعب و بهینه سازی و کاهش مصرف حاملهای انرژی و کاغذ در سال جاری را در شعب و مدیریت استان را از مهمترین نتایج اجرای طرح بانکدار سبز در مدیریت کردستان اعلام کرد.

مدیر امور شعب بانک مسکن کردستان یادآور شد: این بانک امسال با اجرای طرح بانکدار سبز توانست الگوی صحیح مصرف را در بین کارکنان استان نهادینه کنند و با تداوم این طرح در آینده به دنبال حفظ محیط زیست و کاهش بسیاری از هزینه های جاری بانک است.

سلیمی توسعه و استفاده از ابزارهای بانکداری الکترونیک در افزایش بهره وری را امری ضروری اعلام کرد و افزود: از فعالیت های شعب و بانکداران سبز توسعه و افزایش تعداد مشتریان مجازی و فرهنگ سازی استفاده از درگاههای الکترونیک بانک در بین مشتریان است.

وی گفت: در مرحله اول اجرای بانکداری سبز بانک مسکن کردستان شعب حسن آباد و طالقانی سنندج و مرکزی مریوان به عنوان شعب برتر طرح بانکدار سبز معرفی شده اند.

بانک مسکن در استان کردستان دارای ۲۲ شعبه است که ۱۰ مورد از این شعب در شهر سنندج و ۱۲ شعبه نیز در سایر شهرستان ها به مردم استان کردستان خدمات رسانی می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.