جلال‌الدین سلیمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بانک مسکن این تسهیلات را در کنار طرح‌ها و تسهیلات متنوع و ارزان قیمت برای رونق بخش مسکن در راستای تحقق شعار رونق تولید سال و در جهت کمک به تسهیل و توسعه فضای کسب و کار پرداخت می‌کند.

وی با بیان اینکه متقاضیان برای بهره‌مندی از تسهیلات یک درصدی باید واجد شرایط طرح ۲ و۱ باشند،  اضافه کرد: متقاضیان می‌توانند برای بهره مندی تا ۸۵ درصد مبلغ را به صورت کوتاه مدت سپرده‌گذاری کرده و تا سقف ۲ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کنند.

وی افزود: نرخ این تسهیلات یک درصد است و به سپرده مشتری نزد بانک نیز نرخ سود سالانه ۲ درصد تعلق می‌گیرد که همانند سایر سپرده‌های کوتاه مدت عادی محاسبه و به حساب مشتری واریز می‌شود.

مدیر شعب کردستان مدت بازپرداخت تسهیلات این طرح را پنج سال اعلام و اضافه کرد: متقاضیان می‌توانند برای بهره‌مندی از این تسهیلات به شعب بانک مسکن در سراسر استان مراجعه کنند.

سلیمی گفت: همچنین بستگان درجه یک سپرده‌گذاران در طرح سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه مدت طرح ۲ و ۱ می‌توانند از تسهیلات مذکور بهره‌مند شوند.

وی یادآور شد: در این طرح سپرده‌گذاران می‌توانند اشخاص حقیقی و حقوقی تحت پوشش خود را نیز برای دریافت تسهیلات یک درصدی طرح ۱ و ۲ معرفی کنند.

بانک مسکن در استان کردستان دارای ۲۲ شعبه است که ۱۰ مورد از این شعب در شهر سنندج و ۱۲ شعبه نیز در سایر شهرستان ها به مردم استان کردستان خدمات رسانی می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.