مدیرکل امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری کردستان عصر دوشنبه در آیین معارفه فرماندار دیواندره با اشاره به مشکلات مالی شهرداری ها اظهار داشت: نهاد شهرداری بدون پشتوانه مردم  و همراهی آنان به اهداف خود نمی‌رسد.

جمشید اسدی اضافه کرد: دولت به عنوان حامی شهرداری‌ها در کارهای عمرانی، ماشین آلات و اعتبارات هیچ کوتاهی نکرده وبه خوبی سهم اعتبارات شهرستان‌ها را پرداخت کرده است.

وی افزود: نیروهای تحصیل کرده شهرداری‌ها که دارای مدرک دانشگاهی هستند با ارسال دستورالعمل از طرف وزیر کشور تبدیل وضعیت می‌شوند.

رییس شورای اسلامی شهر دیواندره هم در این جلسه به عملکرد شهرداری دیواندره در سال جاری اشاره کرد و گفت :بازسازی پارک ملت و بازگشایی خیابان ۲۰ متری و اجرای برنامه‌های فرهنگی در فضای باز از جمله عملکرد این مدیریت در این مدت است.

فریدون آقایی گفت: احداث پمپ بنزین و ایجاد زیرگذر در میدان اصلی شهر  و ساختمان پزشکان از مهم ترین طرح هایی بوده که نزدیک به یک سال از کلنگ زنی آنها می‌گذرد و هنوز اقدامی برای احداث آن صورت نگرفته است که انتظار میرود شهردار با پشتیبانی شورای اسلامی شهر این طرح ها را به اتمام برساند.

در پایان مراسم محمد محمودی به عنوان شهردار معرفی و ناصح محمدخانی شهردار سابق و چیاکو خداکرم‌زاده سرپرست این شهرداری تقدیر شدند.
شهر دیواندره با جمعیت ۸۰ هزار نفری در ۹۵ کیلومتری شمال شهر سنندج مرکز کردستان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.